קשרי לקוחות – החשיבות הגדולה שבדבר
קופות חכמות או תוכנות לניהול עסקים כוללות פיצ'רים מובנים או מודולים שנועדו ליצירת קשרי לקוחות ברמה גבוהה. מדוע כדי להשקיע בכך תשומת לב: מפני שמי שמשתמש בכך בחוכמה, מיטיב עם העסק. מי שלומד להפיק מכך יותר, מייעל את העסק, מחזק את איתנותו, משפר את הרווחים וברקע של כל זה, משפר את חווית הלקוח. להמשך קריאה אודות קופה חכמה
להבין מה הלקוחות רוצים וצריכים
לא משנה מהו הענף או התחום של העסק שלכם, בסופו של יום אתם מוכרים ללקוחות או משרתים את לקוחותיכם. כלומר, בזכות קשרי לקוחות אתם תדעו איך להתנהל נכון, שכן תדעו טוב יותר מה הלקוחות רוצים וצריכים. ידע זה כוח ומערכת טובה של קשרי לקוחות נותנת בדיוק את זה. זוהי מערכת שבה מתעדים פידבקים, חוות דעת ומידע שניתן בפגישות של שירות או מכירה או בשיחות טלפוניות. בשורה התחתונה, זה מה שמאפשר לעסק לא רק לשאוף למעלה אלא גם להשתפר בהתמדה. השיפור ניכר במגע היום יומי מול לקוחות ספציפיים ובקשרים הכוללים, עם כלל הלקוחות.
חוויה אישית יוצרת לקוחות נאמנים
הרבה עסקים מציעים פחות או יותר את אותו הדבר. אבל קשרי לקוחות מאפשרים לעסק להתבלט, גם אם הוא פועל בתחום מאוד תחרותי ורווי מוצרים דומים. קשרי לקוחות מאפשרים לעסק להציע חווית שירות אישית. בזכות התיעוד והמידע שנצבר, יוצרים אחידות בהתנהלות מול הלקוח.
לצ'פר את "הלקוח המתמיד"
זה לא משנה איזה עובד פונה ללקוח או עונה לו בעניין כזה או אחר, היסטוריית המידע מאפשרת לשמור על רמת שירות גבוהה. עסק עם מספר גבוה של לקוחות נאמנים נחשב למשגשג וגם יציב יותר. וחשיבות נוספת של קשרי הלקוחות – היא מאפשרת לצ'פר ולהעניק הטבות ללקוחות הנאמנים והמתמידים ביותר. למידע בנושא קופות ממוחשבות למחירה