איך מצאתי את חברת הסלולר שאני הכי מרוצה ממנה

איך מצאתי את חברת הסלולר שאני הכי מרוצה ממנה

בתחילת עידן הסלולר הייתה בישראל רק חברה אחת – פלאפון. זה קרה באמצע שנות ה-80 של המאה שעברה, וכיום, יותר מ-30 שנה אחרי, כעשר חברות מתחרות על כיסו של מנוי הסלולר הישראלי. התחרות עשתה טטוב לשוק, רמת השירות עלתה והמחירים ירדו בגלל איבוד הבלעדיות של פלאפון ובהמשך גם של מתחרתה הראשונה, סלקום. הצמיחה הטבעית במספר מכשירי הסלולר הנמכרים מדי שנה נובעת מהגידול המתמיד באוכלוסייה ומהתרחבות העסקים הדורשת מכשירים נוספים לשימוש עבור מקום העבודה. חברות הסלולר נמצאות בתחרות מתמדת על כיסי הלקוחות ויוצאות באופן קבוע בקמפיינים ומבצעים שנועדו למשוך לקוחות חדשים ולגרום ללקוחות קיימים להעדיף אותן ולעבור אליהן כדי לקבל שירות יותר טוב ולחסוך בעלויות.

אם אתם אנשים עובדים ועסוקים בענייני משפחה וחברים, אין לכם פנאי לעקוב אחרי כל מה שקורה בשוק הסלולר ולכן מומלץ להתעדכן מדי פעם בחדשות ולעשות השוואות בין החבילות הסלולריות באתר https://www.smartcut.co.il. השוואת חבילות סלולר יהא עניין דינמי בשל הדינמיות הגבוהה של השוק הישראלי, ולכן ההעדפות שלכם מלפני שנה (למשל ברכישת מכשיר לבן הגדול) אינן בהכרח ההעדפות בימים אלה (רכישת מכשיר לבת). ההשוואה דרישה לבדוק כמובן גם איזה שירותים מציעות החברות, האם מדובר בחבילות גלישה באינטרנט במהירות גבוהה לפי רצונכם והאם הגלישה היא חלק מחבילה שכוללת שירותים נוספים כמו טלוויזיה וגלישה באינטרנט. השוואה בין חבילות הסלולר בודקת מה מציעות החברות השונות.

ככל שהגלישה מהירה יותר, כך מחיר החבילה מתייקר, ולכן צריך לשאול את עצמנו האם ועד כמה אנחנו זקוקים לגלישה מהירה. גלישה מהירה חשובה במיוחד במקרה של צפייה בתכני וידיאו, ואם אפשר להסתדר בלעדיה – אז עדיף לוותר על גלישה מהירה ולהוזיל את העלויות. פרמטרים אחרים שצריך לבחון קשורים למחירי שיחות לחו"ל, כמות הדקות המוקצבת לשיחות אלה ועוד. אם יש לנו קרובי משפחה או חברים קרובים בחו"ל – הפרמטר הזה ישחק תפקיד ללא ספק. כמו כן יש לבדוק למשך כמה זמן אנו מתחייבים לחבילה מסוימת ולקבל החלטה אם ברצוננו לכבול את עצמנו לחברה שבחרנו.

 

גאדג'טים ממותגים שבאמת שווה להזמין

כתוב/כתבי תגובה