מועדון לקוחות

מועדון לקוחות

מי מאתנו אינו משתייך למועדוני לקוחות? כמעט ואין היום חנות או רשת שאינם מציעים ללקוחותיהם להשתייך אל מועדון הלקוחות שלו. אם אלו רשתות המזון כמו שופרסל וכדומה ואם אלו חנויות אופנה, חנויות לביגוד ואפילו חנויות בזאר.

הבעיה היא שאנחנו כלקוחות מוצאים את עצמנו לא פעם מתבלבלים מרוב המבצעים וההטבות המוצעות לנו מכל עבר כאשר לא תמיד אנחנו יודעים מה באמת יהיה הכי שווה והכי משתלם עבורנו.

לא פעם אנחנו מוצאים את עצמנו בודקים באיזו חנות יהיה הכי משתלם לרכוש את הפריט לו אנחנו זקוקים ומי יעניק לנו את ההטבות הכי משתלמות.

קורה לא פעם שרק לאחר הקנייה אנחנו מגלים כי לו היינו רוכשים את המוצר בחנות מקבילה היינו חוסכים יותר. אז כדי למנוע את הדבר וגם כדי לחסוך את כאב הראש והבלבול שנוצר בעקבות ריבוי המועדונים, נולדה האפליקציה שמנהלת עבורנו את מועדוני הלקוחות אליה אנחנו משתייכים. כך יכול כל אחד לעקוב אחר ההטבות המגיעות לו, לראות מה מגיע לו ומה יהיה הכי טוב עבורו.

מצטרפים בקלות

האפליקציה לניהול מועדוני לקוחות טובה לכל הצדדים. גם לבעלי העסקים וגם ללקוחות. מדובר בפתרון יעיל להפליא. כך יש ללקוחות את האפשרות להצטרף אל המועדונים בקליק מכל מקום בו הם נמצאים. הם רק צריכים להחליט שהם רוצים להצטרף ותוך זמן קצר הם כבר בפנים. הקלות הזו גורמת לכך שלקוחות רבים הופכים לחברי מועדון, דבר שהם לא היו עושים לו היה מדובר בפרוצדורה מעט יותר מורכבת.

לקוחות נאמנים

חברי מועדון זה נכס לעסק. חברי המועדון חשים שייכות וקשר לבית העסק. כאשר הם יהיו זקוקים למוצר מסוים שהעסק מציע, הם לא יחפשו משהו אחר. הם יפנו באופן אוטומטי אל החנות שם הם חברים. הקשר אל בית העסק הופך את התחושה לפטריוטית ואפילו ביתית כאשר הלקוח חש שהחנות זה המקום הכי טבעי עבורו.

הטבות לחברי המועדון

כאשר כבר ישנה קבוצה של חברי מועדון והעסק מצ'פר אותם כל הזמן, הרי שהדבר משפיע על ההכנסות ועל התרחבות המועדון כאשר השם הטוב של העסק מתפרסם ומופץ עוד יותר.

מועדון לקוחות – הדבר הכי טוב לכל עסק.

כתוב/כתבי תגובה