כוס טיפטופים

הנקה היא תהליך טבעי המערב את האם והתינוק. עם זאת, ישנם מכשולים רבים שיכולים למנוע את קיום ההנקה.

כוס טיפטופים היא מכשיר רפואי שעוזר להקל על ההנקה בכך שהם מקלים על אמא לגרום לתינוק להיצמד ולהניק. היא גם עוזרת לאסוף את שארית החלב שנותר ובגירוי של הפטמה. כוס טיפטופים נמצאת בשימוש בבתי חולים, מרפאות ומרכזי יולדות בכל רחבי העולם.

מהי כוס טפטופים?

כוס טפטופים היא סוג של אביזר הנקה המסייע לאמהות להקל על ההנקה על ידי מתן תמיכה לפטמה בזמן שהן מאכילות את ילדן. הכוס יכולה לשמש גם כתוספת כאשר חלב אם אינו זורם טוב או בכלל.

כוס טפטוף היא מכשיר שעוזר לאמהות להאכיל את התינוקות שלהן מבלי לשפוך חלב אם. זה יכול להיות מועיל במיוחד עבור אמהות שמניקות תאומים או שלישיות.

הסוג הנפוץ ביותר של כוסות טפטוף עשויות מסיליקון, והן מגיעות במגוון צורות וגדלים. הם עוצבו כך שיתאימו לצורת הפטמה ובדרך כלל ממוקמים מתחת לשד לנוחות מירבית. ניתן למצוא כוסות טפטוף באינטרנט או בחנויות מקומיות המוכרות ציוד הנקה.

כמה עולה כוס טפטופים?

כוס טפטופים אינה מוצר יקר, ניתן לקנות כוס טפטופים בטווח מחירים של 70 ש”ח עד 200 ש”ח. כמובן שהמחיר עשוי להשתנות בהתאם ליצרן או למותג.

מלבד זאת כוס טפטופים יכולה לשמש את היולדת במשך כל תקופת ההנקה, כך שבהחלט מדובר ברכישה מומלצת במיוחד שתקל עליך בזמן ההנקה שלעיתים יכולה להיות מסובכת.

אם את מניקה בעצמך או מחפשת מתנה ליולדת (ואת יודעת שהיא מניקה) תוכלי לרכוש לה כוס טפטופים שתסייע לה בהנקה ותאסוף את טיפול החלב היקרות. מדובר בלא ספק במתנה מדהימה שכל יולדת שמניקה תשמח לקבל.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טכניקות הדפסה פופולריות – הדפסה על חולצות
ישנן מגוון שיטות להדפסה על חולצות, חלקן יקרות יותר וחלקן פחות, חלקן מחזיקות מעמד לאורך יותר זמן...
קרא עוד »
אפר 24, 2019
ניקוי ספות ובחירת החברה המתאימה
האם אתה מוכן לגלות שיטות ואסטרטגיות חלופיות לניקוי ספות מקצועי, יחד עם תובנות כיצד לבחור את חברת...
קרא עוד »
דצמ 06, 2023
חבילת ספא זוגית – לא רק לאירועים מיוחדים
בחיי היומיום אתם בקושי רואים אחד את השנייה? לא יוצא לכם בלות ביחד וזה כבר מתחיל להיות מייאש? אולי...
קרא עוד »
אפר 01, 2022