היכן תוכלי לקבל מידע על בחילות בזמן היריון?

בחילות בזמן היריון היא אחת התופעות הכי מציקות בתחילת היריון. אישה שנכנסת להיריון מתחילה מהר מאוד לחוש את התחושות הקשות הללו של בחילות, אי נוחות בבטן וכן הקאות בשליש שני או שלישי. אז יש את בנות המזל שהשלב הזה של הבחילות וההקאות מדלג עליהן בקלילות ואלגנטיות.

יש נשים רבות שסובלות מבחילות בעוצמה הרבה יותר גבוהה מהמקובל והמוכר. כיום יש לזה שם. היפרמאזיס. נשים שסובלות מהתופעה הן אומללות ממש. הן חווות תופעות קשות מאוד ולגמרי לא נעימות עד שהן עשויות להגיע למצב של איבוד נוזלים ברמה חמורה ביותר. זאת משום שהגוף שלהן לא מעכל שום דבר. כל טיפת מים שנכנסת לגוף מעוררת מיד את רפלקס ההקאה. הפתרון במצבים אלו הוא לרוב מתן נוזלים דרך הווריד.

הבשורה הטובה

יש היום תרופות שונות שעשויות להקל מאוד על נשים הסובלות מבחילות והקאות בזמן היריון. יש תרופות המרגיעות מאוד את תופעת הבחילות ויש גם כאלה שמורידות ומפחיתות את רפלקס ההקאה והתוצאה היא הקלה של ממש על הסבל.

התרופות הללו הן לא תמיד נמכרות לכל דורש ולא כל מי שחושבת שהיא סובלת מאוד ע מצב שהיא חייבת את התרופה אכן תוכל לקבל אותה. זאת משום שיש קריטריונים מחמירים מאוד בכל מה שקשור למתן התרופות הללו ולא כל מי שרוצה את התרופה תוכל לקבל אותה. אך יש את אלה שהן בהחלט רשאיות ליהנות מהתרופה מה שמקל מאוד על סבלן.

ידע זה כוח

חשוב ללמוד ולהכיר את האפשרויות לטיפול והרגעה של הבחילות למרות שלא תמיד תוכל להיות הקלה של ממש בעניין. אך חשוב לדעת שידע הוא כוח ואם יודעים, זה בהחלט עשוי להקל על כל התהליך.

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קורקינטים – איך נבחר מה שיתאים לנו?
נכון להיום יותר ויותר אנשים שנמצאים במרחב העירוני מחפשים אחר אלטרנטיבה נוחה כדי להגיע למקום חפצם...
קרא עוד »
נוב 22, 2019
החורף מתקרב – 5 פתרונות החימום הטובים ביותר לבית
חוששים שהבית שלכם לא מוכן לקראת החורף הקרוב? אם אתם רוצים לעבור את החורף מבלי לסבול מהקור העז, אז יהיה...
קרא עוד »
נוב 04, 2018
איך להתגרש ברבנות
יש כמה דרכים לעשות את המשימה הלא נעימה הזו של גירושין בצורה חלקה ופחות מבולבלת. עורך דין גירושין, יכול...
קרא עוד »
אוק 12, 2021