כיורי מטבח – איזה כיור עדיף?

כיורים למטבח

כיור מטבח הוא חלק בלתי נפרד מכל מטבח, כיוון שהוא כלי הקיבול הייעודי עבור הברז המותקן במטבח וכן משמש למגוון צרכים ושימושים בזמן השהייה בחלל המטבח כמו שטיפת ירקות, פירות וחומרי גלם אחרים, הנחת כלים מלוכלכים, הנחת בקבוקים וכלים למילוי מים וכמובן שטיפת כלים. כיורי מטבח מוכרחים להיות איכותיים ועמידים כדי להעניק פרקטיקה טובה לדיירי הבית במהלך השימוש במטבח, ולכן מומלץ לבחור את הכיור המתאים ביותר בהתאם לצורך והעדפה אישית. 

סוגים של כיורי מטבח?

בכדי לבצע את הבחירה המושכלת ביותר של כיור מטבח ייעודי לבית, כדאי להכיר את הסוגים השונים של כיורי מטבח שניתן למצוא בחנויות המוכרות כלים סניטריים:

  • כיורים אקריליים – אלו הם הכיורים הנפוצים ביותר בשימוש במטבח, כיוון שהם איכותיים, חזקים ועמידים במיוחד בפני שחיקה וכן חומרי ניקוי.
  • כיורי נירוסטה – כיורים עשויים פלדת אל חלד ולכן הם קלים לתחזוקה וניקיון, ובנוסף עמידים במיוחד מפני שחיקה, שבר ובלאי של חומרי ניקיון שונים. בנוסף, כיורי הנירוסטה עמידים בפני חלודה, ולכן ניתן לשפוך בהם מים ללא חשש.
  • כיורים מקרמיקה – כיורים המוכרים גם בשם כיורים סינטטיים, כיוון שהם מורכבים מפולימרים שונים המקנים להם תכונות של עמידות וחוזק. כיורים כאלו עשויים לרוב כמקשה אחת, ולכן ניתן לראות כיורים כאלו המשולבים יחד עם משטח ייעודי המחובר אליהם. 
  • סוג נוסף של כיורים הוא כיור כפול למטבח

איזה כיור מטבח הוא המומלץ ביותר?

ישנם סוגים שונים של כיורי מטבח בסגנונות ועיצובים שונים, כאשר כולם בעלי מאפייני חוזק ועמידות כדי שניתן יהיה להשתמש בהם בצורה חופשית ונוחה. הבחירה בכיור המועדף צריכה להיות בהתאם לצרכים האישיים, וכן על פי הנראות העיצובית של כל כיור. ניתן לבחור בין כיורים מחולקים או כיור מרכזי גדול, וכן סוג התקנה של הכיור שיהיה מעל או מתחת השיש.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אתר תמונות
אתר תמונות חיוני מכיוון שהוא מאפשר לאנשים לפרסם את עבודתם בצורה של תמונות. המשמעות היא שהם יכולים...
קרא עוד »
אוק 25, 2022
ים המלח לא רק החופים
ים המלח הוא פנינת טבע שמקור כוחה הוא בעיקר בכל המלח שנמצא שם באופן טבעי על פני מי ים מלאים במינרלים...
קרא עוד »
אפר 14, 2019
כרסומות או לא להיות – כל מה שצריך לדעת
מכונה לעיבוד שבבי או בשמה המוכר בתעשייה כרסומת זוהי מכונה אשר מסוגלת לבצע עיבוד מדויק של חומרי גלם...
קרא עוד »
יול 08, 2020