כיצד לאמן את הכלב לשליטה בצרכיו

חיתולים לכלבים

אחת הבעיות השכיחות והפחות נעימות איתן מתמודד כל מי שמאמץ כלב, היא שיש לו נטייה לעשות את הצרכים שלו בבית. זה נכון בפרט כלפי כלבים גורים וכן כלפי כלבים שחוו טראומות שונות. ישנם גם כלבים שמתמודדים עם בעיות רפואיות שמקשות עליהם לשלוט על הצרכים שלהם, אך זה סיפור שונה לגמרי. 

בעיקרון, אין שום בעיה לאמן כלב כיצד לשלוט בעצמו ולעשות את הצרכים בחוץ, אך לשם כך דרושה סבלנות וכן חשוב מאוד שהבעלים ישקיע בכך מאמץ וזמן. אם הוא יוותר באמצע, אז סביר להניח שהכלב לא ילמד ולא יוכל לשלוט על הצרכים שלו. 

צריך לציין גם, התהליך חייב להיות חיובי. הוא לא יכול להיות אלים, דבר שיכול רק לפגוע בכלב, לייצר ריחוק בינו לבין הבעלים וייתכן מאוד שכלל לא ישפיע על היכולת שלו לשלוט על עשיית צרכים בבית. אם פועלים נכון, אז תוך זמן קצר הוא ילמד את הצרכים שלו בחוץ בצורה חלקה. 

תוכלו להיעזר גם במוצרים ייחודיים כמו פדים לכלבים.

כיצד מאמנים אותו לכך

הדרך הטובה ביותר לעשות את זה, היא באמצעות טיולים ארוכים בחוץ באופן שכיח. אנחנו צריכים לצאת איתו מספר פעמים ביום, על מנת שידע שהוא יכול וצריך לעשות את הצרכים שלו בחוץ. עם הזמן, ככל שהוא יתרגל לטיולים, כך הוא ילמד שיש זמן טיול ואז הוא יכול לעשות את הצרכים שלו. 

בשלב הבא, אנחנו נתחיל להפחית במספר הטיולים, זאת על מנת שיתרגל שיש 2-3 טיולים ביום ורק אז הוא אמור לעשות את הצרכים שלו. חשוב להקפיד על זמן טיול סביר וכן לעשות אותו בשעה מוגדרת וקבועה. עם הזמן אנחנו נגלה שהכלב בעצמו מחכה לשעה הנכונה בשביל לצאת החוצה ולטייל.

ראו גם: חיתולים לכלבים

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מתנות ישראליות לחו"ל
מתנות ישראליות פופולריות מאוד בעולם, על הייחודיות והבלעדיות שלהן. גם חברות ישראליות נמצאות בחזית...
קרא עוד »
דצמ 25, 2022
איך לכתוב ספר
כתיבת ספר היא חוויה מרגשת ומתגמלת. זה יכול לעזור לך לבטא את המחשבות והרעיונות שלך, לחלוק את הידע שלך...
קרא עוד »
ינו 17, 2023
ניווט במבוך המשפטי: המדריך המקיף שלך לבחירת עורך הדין הנכון
בעולם הסבוך של עסקאות משפטיות, עורך דין מוכשר לצידך מהאתר https://www.malka-law.co.il אינו רק העדפה אלא הכרח. בעל...
קרא עוד »
ספט 14, 2023