4 פריטים שיעשו לכם סדר במשרד
את המשרד המבולגן צריך לסדר אחת לתמיד, ונסביר אך אפשר להשיג את המטרה. קבלו 4 פריטים שיעשו לכם סדר במשרד בקרוב מאוד.
-
פינת מדפים
אחרי שמכניסים סדר במשרד, הרבה יותר קל למצוא כל תיקיה או קלסר או ציוד משרדי שצריך. בצורה כזאת הרבה יותר נעים לעבוד, לא מאבדים דברים והאווירה יותר ייצוגית ומכובדת. פריט ראשון שיעזור להכניס סדר במשרד הינו מדפים. ליתר דיוק, מומלץ להתקין מדפים מדולרים, בפינת המשרד. כך משיגים מקסימום שטח אחסון, במינימום משטח המשרד.
-
קופסאות אחסון
פתרון שמשלים את פינת המדפים יהיה קופסאות אחסון. על מנת להכניס סדר במשרד תוכלו לשים בתוך הקופסאות פריטים קטנים כגון מהדקי סיכות, כלי כתיבה, דיו למדפסת וכדומה. כל קופסא כדאי לסמן במדבקה ולהניח על אחד המדפים שהתקנתם קודם לכן.
-
ארונית ננעלת
פריט נוסף שיעזור להכניס סדר במשרד יהיה ארונית משרדית, בעלת מנעול. לתוך הארונית כדאי להכניס פריטים שלא רצוי למקם מעל מדפים פתוחים. לדוגמא, מסמכים או חוזים סודיים, רשימות של לקוחות, מחשב נייד יקר ערך שלא נמצא באותו רגע בשימוש. בתוך ארונית ננעלת ניתן לשמור גם חפצים אישיים, שרוצים להרחיק מעיניהם של אנשים שלפעמים מגיעים למשרד (כגון שליחים, לקוחות מזדמנים וכו').
-
אמצעי אחסון דיגיטלי
בעידן הדיגיטלי, מומלץ שבכל משרד יקבל מקום של כבוד אמצעי אחסון דיגיטלי בעל נפח ניכר. באמצעי האחסון הזה ניתן לשמור מסמכים בצורה דיגיטלית. כל מסמך ששמור בצורה דיגיטלית, כבר לא חייבים לשמור בצורה פיזית. זה מאפשר לפנות חלק מהקלסרים והתיקיות שתופסים לא מעט מקום. את יתר הדברים יהיה נוח לשמור בתוך קופסאות האחסון, על המדפים או בארונית הנעולה. מידע נוסף באתר https://www.madafix.co.il/