קניות אונליין- זה באמת יותר זול?

קניות בזול

גם אם אתם לא מושבעי קניות ואתם יכולים להעביר חודשים מבלי לקנות בגד חדש, זה לא אומר שאתם יכולים להתעלם מכל הפרסומות שקיימות באינטרנט. בין אם תרצו ובין אם לא, האינטרנט 'כאילו' יודע מה אתם אוהבים ודואג לפרסם לכם בדיוק את הפריטים עליהם חשבתם.

אז אם אתם תוהים האם קניות אונליין הם עניין זול יותר, אנחנו יכולים להגיד לכם ש…

הכל תלוי במקומות אליהם אתם הולכים

כמו בכל דבר ובכל מקום בחיים, צריך לדעת לאן ללכת כשמחפשים משהו שאוהבים או משהו שצריכים. אם למשל אתם צריכים חולצה לבנה חדשה, סביר להניח שתבררו היכן יש לפני שתצאו מהבית ותלכו. לא תרצו לבזבז את הזמן שלכם בחיפוש אחר החולצה הלבנה כשהיום באינטרנט יש לכם את כל המידע.

אז במקום לחפש באינטרנט ואז לצאת מהבית, לבזבז זמן יקר בו יכלתם לעשות דברים חשובים יותר, אתם פשוט יכולים להזמין מהאינטרנט.

אבל איך יודעים האם זה משתלם?

נעשה את זה ככה, קחו בחשבון שאם אתם רוכשים בגדים מחו"ל כמו בגדי אדידס, זמן ההגעה יהיה ארוך יותר, אם קיימת לכם בעיה כלשהי עם הפריט לא תמיד יהיה לכם מי שיענה לכם ואם כבר ענו לכם, כנראה שלא בשפה שלכם או בשפה האנגלית.

ההמלצה שלנו תהיה לפנות לאתרים הישראלים כמו זולפו. כך, תוכלו לדעת בדיוק מול מה אתם עומדים. יתרה מכך, ישנם עסקים אונליין שאפילו משאירים מספר וואטסאפ כדי להיות בקשר ישיר עם הלקוחות שלהם. ברכישה מאתרים ישראליים אתם גם בקלות רבה מוזילים את מחיר המשלוח שמחו"ל לעתים עולה יותר מהפריט אותו ביקשתם לרכוש.

ואם בכל זאת אתם רוצים מחנות שקיימת בחו"ל

ישנם אתרים שתפקידם לעזור לכם לקבל את מבוקשכם ומבלי להוציא הון תועפות. אתרים המתפקדים כמתווכים\יבואנים שמאמינים שאין כל סיבה להוציא כל כך הרבה כסף עבור הפריטים שאתם רוצים. אתרים אלו מראים שיש דרך אחרת ושאתם לגמרי יכולים לשמור על התקציב שלכם.

לסיכום,

קניות אונליין יכולות להיות משתלמות בהחלט אם יודעים כיצד להתנהל בשווקי האינטרנט. טיפ קטן מאיתנו, קבעו תקציב לבזבוזים באינטרנט. כך תוכלו להישאר בשליטה על הוצאות האינטרנט שלכם.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
לימודי פסיכומטרי – האם זה עדיין רלוונטי
רבים מאיתנו מגיעים לשלב בזמן כזה או אחר בו אנחנו רוצים להתקדם עם חיינו או לבדוק מה האפשרויות שעומדות...
קרא עוד »
מאי 19, 2019
כך תעצבו את פינת הישיבה שלכם
לעיצוב פינת הישיבה נדרשות מחשבה רבה, יצירתיות, אופי והחלטיות. קיימות כיום מגוון אפשרויות לעיצוב...
קרא עוד »
ינו 22, 2020
איפה עובר הגבול בין הטרדה להתחלה עם נשים
לכל אחד מאתנו יש אמא ואפילו אחות שאנו מאוד אוהבים ומכבדים. לכן חשבו על כך שקרובת המשפחה שלכם מוטרדת...
קרא עוד »
ינו 21, 2019