מדבקות זכוכית לעסקים

מדבקות זכוכית לעסקים

מדבקות לדלת הכניסה של המשרד או למחיצת זכוכית בתוך המשרד, הפכו להיות בשנים האחרונות מאוד פופולאריות. אלו מדבקות שיעילות מאוד בשמירה על פרטיות, וכן גם הן טובות למיתוג של עסקים בטאץ' מיוחד ופשוט יחסית. רוב הסיכויים שלקוח שנכנס למשרד עם דלת זכוכית שעליה מדבקה עם הלוגו של המשרד, ירגיש שהוא הגיע למקום רציני.

פרט לדלת, כפי שציינו, מדבקות זכוכית לעסקים גם משמשות למחיצה בתוך המשרד. המטרה הינה ליצור אווירה מיוחדת, לתת לאור להיכנס לתוך המחיצה בין אם זה משרד או חדר ישיבות, בלי כל צורך בשיפוץ בתוך המשרד. מדובר על פתרון זול יחסית עם יתרונות נהדרים לעסקים.

מדבקות בהתאמה אישית

מדבקות זכוכית לעסקים, יהיו תמיד דקורטיביות ותמיד בהתאמה אישית בהתאם לרצון של העסק. המדבקות יכולות להיות מודפסות בשלל גוונים וצבעים, וכמובן סוגים. ניתן להסיר מדבקות זכוכית לעסקים בקלות רבה יחסית, מה שהופך את המדבקות לאידיאליות מאוד עבור כל בית עסק שמעוניין בשינוי מידי ומהיר בנראות של העסק.

סוגי מדבקות זכוכית לעסקים

אחת המדבקות היותר נפוצות הינה מדבקת גרדיאנט, זוהי מדבקה שיש בה מעבר מגוון לגוון תוך שינוי הדרגתי. זוהי מדבקה שנחשבת לפונקציונאלית מאוד, וכן גם אסטטית מאוד לכן גם חשבת למאוד נפוצה ופופולארית.

עוד מדבקה מאוד נפוצה הינה ציפוי חלבי. זוהי מדבקה שמשלבת פונקציונאליות, עם אסתטיות ודינאמיות, מה שמאפשר פתרון מקורי וייחודי. הציפוי החלבי, מגיע במגוון רחב מאוד של עיצובים, חיתוכים, גדלים, צורות, מה שמכניס הרבה התלהבות ואנרגיות טובות לכל מי שנמצא בסביבה. היתרון הגדול של ציפוי חלבי הינו שהוא מאפשר מעבר של 70% מהאור, מה שמאפשר סביבה מוארת ונוחה.

המדבקה השלישית שנחשבת למאוד נפוצה הינה חיפוי דקורטיבי. חיפוי דקורטיבי הוא מדבקה שיכולה לשנות את כל חזות החלל של העסק ולגרום לתחושת וואו אמתית. החיפוי הוא מדבקה שאותה מלבישים על קיר הזכוכית והיא יכולה לבוא בכל צורה: לוגו, סלוגן, שגם האדם שיושב בתוך המשרד, שם החברה ועוד. ההתקנה של החיפוי היא באמצעות ציוד מיוחד שמשלבת טכנולוגיה מתקדמת, אבל לוקחת זמן קצר יחסית ולרוב התוצאות הן פשוט מדהימות.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סיגריות אלקטרוניות מומלצות בשנת 2021
בשנים האחרונות, הסיגריות האלקטרוניות הפכו ללהיט. יותר ויותר אנשים מעשנים עברו לעשן בריא יותר – ובחרו...
קרא עוד »
אוק 18, 2021
מה אפשר לעשות באילת בקיץ
העיר הדרומית ביותר בארץ שיושבת על שפת הים האדום מציעה לא מעט אפשרויות בילוי ואטרקציות לכל הגילאים....
קרא עוד »
אפר 21, 2019
קורס מפוחית
מוזיקה היא דרך מצוינת להירגע וליהנות. ניתן להשתמש בו גם בדרכים רבות ושונות. לדוגמה, אתה יכול להשמיע...
קרא עוד »
נוב 03, 2022