טייסט אוף זה ווילד

טייסט אוף זה ווילד

המזון לכלבים טייסט אוף זה ווילד הוא מזון ייחודי מאוד. הוא מציע לכלבים מזון איכותי ומשובח בטעמים טבעיים עם כל היתרונות של הטבע יש למותג הזה טעמים שלא מוצאים ברוב החברות האחרות. מזון זה נחשב למזון מאוזן מאוד  זה דומה להרכב של חומרי מזון טבעיים שכלבים אכלו בטבע בתור שועלים וזאבים יש לחברה זו גם מוצרי מזון לחתולים שדומים לאוכל שאכלו חתולי בר בטבע.

מה מאפיין את המזון הזה?

אלה מוצרים שאין בהם דגנים בניגוד לחברות אחרות למי שמעוניין לתת לכלב אוכל ללא דגנים זה המזון עבורו. יש במזון שלהם גם חומצות אמינו רבות שהן חלק חשוב במזון זה והן גורמות למזון להיות מאוזן ובנוי בצורה טובה וטבעית. מוצרים אלה הם  מוצרים מתוך קו גדול של מוצרים של חברה אמריקאית שנקראת דיימונד ‏pet food

החברה מאחורי סוג מזון זה

חברת דיימונד זאת חברה גדולה ומובילה שיש לה מפעלים גדולים ומקצועיים מתקדמים מאוד מבחינה טכנולוגית החברה ידועה בארצות הברית, והיא נחשבת לחברה המחזיקה וחורטת על דגלה את התפיסה כי  חיות המחמד ראויות לאכול את המזון הטוב ביותר. ולכן הם מקפידים להשתמש בחומרי הגלם הטובים ביותר האיכותיים ביותר עבור קהל הלקוחות שלהם.

 

היכן תמצאו את המזון הזה?

לא בכל חנות ניתן למצוא את המוצרים של טייסט אוף דה ווילד. יש מגוון חנויות מתמחות שמחזיקות את המזון הזה וניתן למצוא באתר שלהם את רשימת החנויות אשר מחזיקות את המזון שלהם . התפיסה שמלווה את חברה זאת היא שאומנם הכלבים והחתולים עברו תהליכים של ביות אבל הם היו בעבר חיות טבע, חיות טרף, חיות טבעיות וכעת הם הפכו להיות החברים הטובים ביותר של האדם. ועברו הסתגלות לחיים ליד האדם, לחיים בבתים, לחיים בחצרות בצורה אחרת מאשר בטבע.     למרות שבעלי חיים שלנו מבויתים אפשר לראות לפי מחקרים כי בעלי חיים חתולים וכלבים הם בעלי מבנה גנטי כמו של הזאב  כמו של חתול הבר, והם אוהבים ויש להם תאווה  למזון אמתי כמו שאכלו בטבע. כיוון שהוא דומה לבשר הטבעי שאבות אבותיהם היו אוכלים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פענוח הטפטפות: מה שאתה בהחלט צריך לדעת על ציוד השקיה
ההשקיה, מנהג עתיק יומין, התחדשה למשחק גומלין מורכב של ציוד וטכנולוגיה שמטרתה שימוש יעיל במים. בין אם...
קרא עוד »
אוק 03, 2023
תקליטים לועזיים שאתם חייבים לאוסף שלכם
תקליטים זרים הם דרך מצוינת להוסיף עומק וטעם לאוסף שלך. הם גם עוזרים לך לבנות ספרייה גדולה יותר של...
קרא עוד »
ינו 23, 2023
אתר תמונות
אתר תמונות חיוני מכיוון שהוא מאפשר לאנשים לפרסם את עבודתם בצורה של תמונות. המשמעות היא שהם יכולים...
קרא עוד »
אוק 25, 2022