חולמים על השתלות שיער? בואו להגשים את החלום

השתלות שיער

אז החלטתם לשים סוף להתקרחות וללכת לעשות השתלת שיער? יש כמה דברים שחשוב לדעת רגע לפני שמפקידים את שיער ראשנו, או את מה שנותר ממנו בידי אדם אחר. ראשית ובאופן הכי בסיסי חשוב שנבין: השתלות שיער הן הליך כירורגי לכל דבר. אמנם בשונה מניתוחים מסורתיים ההתערבות הכירורגית היא מזערית, אבל עדיין מדובר על הליך פולשני שמתבצע בבית חולים.

מקצועיות- לא מתפשרים על פחות מרופא מומחה!

יש כמה עקרונות בסיס שעליהם חייבים לעמוד בכל החלטה לגבי ביצוע השתלות שיער: מקצועיות, אסתטיקה והבנה של המטופל.  מההיבט של המקצועיות, ניתוח השתלת שיער מבצעים רק אצל רופא עור מומחה השתלות שיער שיידע לזהות את הסיבה לנשירה או אובדן השיער ובהתאם יבחן את מידת ההתאמה של המטופל להליך. החלטה זו מתקבלת על בסיס מצבי אובדן השיער. בנוסף רופא מומחה יעניק את כל המידע החיוני לפני וכמובן אחרי ההשתלה וישאף לשפר את המצב הבריאותי של המטופל בראייה כוללת.

אסתטיקה

כדי להגיע לתוצאה מושלמת של קו שיער טבעי חשוב לבצע את השתלת השיער בדגש אסתטי. כאן יש לקחת בחשבון את קו השיער המקורי, מבנה הפנים של המטופל ובהתאם לבצע את ההליך. זה מחייב לא רק ניסיון אלא גם חוש אסתטי מפותח של מומחה השתלת שיער. במקרה שאתם חלוקים עם הרופא קחו בחשבון שלרופא יש ניסיון רב בביצוע ההליך והוא יודע להסתכל על התוצאה במבט אחר מכם.

חיבור רגשי למטופל

השתלות שיער נוגעות בנקודה רגישה בעלת היבטים רגשיים. משום כך חשוב להבין את נקודת המוצא שממנה בא המטופל כדי לספק לו טיפול מיטבי. זה כולל הבנה של מצבו הבריאותי והרגשי ביחס להליך.

מקור השיער

השתלות שיער מתבצעות על ידי תרומה ממקורות שונים בראש ובראשונה מהאזור שבחלק האחורי של הראש ואם שם השיער אינו מספק ניתן לקחת תרומת שיער מאזור הזקן. שיער הגוף נחשב לאזור שלישי לתרומה וזאת בשל הבדלים במבנה השערה ובמחזור הצמיחה שלה.

מתי יצמח השיער מחדש?

צמיחת שיער לאחר השתלות שיער מתחילה להתרחש בין 6 עד 20 חודשים החל מהיום שאחרי ההשתלה ועם טכניקת  FUE החדשנית זמן ההתאוששות הוא מהיר יותר וניתן לחזור לשגרת החיים הרגילה כבר יום למחרת ההליך. משך ההחלמה תלוי גם בתכנית ההשתלה שאם היא נכונה ומותאמת תסייע להחלמה מהירה וללא נזק של האזור התורם גם לאחר כמה השתלות שיער.

 

המראה החיצוני הוא כרטיס הכניסה שלנו לעולם ושיער הראש נחשב לכתר שמפאר ומתאר אותנו מול אנשים אחרים. אנשים שסובלים מהתקרחות חשים חוסר ביטחון וחוסר שביעות רצון מהמראה החיצוני שלהם. הבשורה הטובה היא שעם שיטות השתלת השיער החדשות אין סיבה להרגיש כך!

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קורס איור אופנה והצורך של כל מעצבת אופנה לעבור אותו
תפקידה של מעצבת אופנה כיום הוא לתכנן גזרות של בגדים ולהעביר הוראות תפירה מדויקות למפעלים. מה שעלול...
קרא עוד »
נוב 22, 2021
טיטולים למבוגרים
מבוגרים סובלים פעמים רבות מתופעות שונות שפוגעות באיכות חייהם, וישנם פתרונות אשר יכולים לסייע להם....
קרא עוד »
יול 23, 2022
כך תמצאו צימרים בצפון שבאמת שווים לסופש
צימר בצפון כבר מזמן הפך לצמד המילים אשר בהחלט מסמל את כל מה שטוב בחופש. כשאנחנו רוצים קצת זמן לבלות...
קרא עוד »
דצמ 22, 2021