דיקור סיני להרטבת לילה בגילאים בוגרים

אנשים רבים סובלים מהרטבות לילה, שמהוות חלק בלתי נפרד משלב הגמילה. אך בעוד שרוב האנשים מפסיקים להרטיב בלילה באופן עצמאי, חלק מהאנשים ממשיכים בהרטבות הלילה גם בגיל מבוגר יותר. הדבר עלול לפגוע בביטחון העצמי של הילד ולמנוע ממנו לישון אצל חברים או קרובי משפחה. לכן מומלץ לטפל בתופעה וכמובן להימנע מלכעוס על הילד. חשוב כמובן לפנות לבדיקה רפואית, על מנת לוודא כי הכול תקין מבחינה מבנית. ישנם גורמים רבים ושונים להרטבות הלילה, החל מטראומות פסיכולוגיות ועד לדלקות בדרכי השתן, מחלת כליות, בעיות נירולוגיות וכדומה. לכן חשוב לפנות לרופא על מנת לשלול את הימצאותן של מחלות ובעיות אנטומיות שונות. בשלב הבא, ניתן לגשת לטיפול בבעיה, בין אם מדובר על טיפול פסיכולוגי, לימוד התאפקות או דיקור סיני.

מגוון טיפולים בדיקור סיני במרכז הארץ https://www.markbeilin.com/hashuv-ladaat/acupuncture-in-the-center

דיקור סיני להרטבת לילה בשילוב עם הרפואה הקונבנציונאלית

הרפואה הקונבנציונאלית מציעה מגוון רחב של דרכים שונות ללמד אנשים להפסיק להרטיב בלילה. כמובן שהשיטה הנבחרת צריכה להתאים למקור הבעיה, דבר שלא תמיד ניתן להשיג בקלות. חלק מהאנשים מרטיבים כתוצאה מקונפליקט מתמשך עם ההורים, בעוד שאחרים סובלים מקשיי הסתגלות או לחילופין, קושי בהתאפקות. חלק מהאנשים עברו התעללות מינית או טראומה אחרת, שעלולה לגרום להרטבות לילה. לכן חשוב לשלב בין הרפואה הסינית לבין הרפואה הקונבנציונאלית, על מנת לוודא כי הילד זוכה לכל התמיכה האפשרית. מעבר לכך, מומלץ להתעדכן בשיטות הגמילה החדשניות, הכוללות העלאת המוטיבציה של הילד, שימוש בזמזם, דמיון מודרך וכדומה.

דיקור סיני להרטבת לילה – חוכמת הרפואה הסינית

לפי הרפואה הסינית הרטבות לילה נגרמות כתוצאה מחסר צ'י ויאנג. הסיבות לכך עלולות לכלול תזונה לקויה, איבוד דם, הזעה מרובה או חולשה מולדת של הילד. ברוב המקרים מדובר על חוסר צ'י של הריאות או הטחול, לצד חוסר יאנג של הכליות. חוסר צ'י מתבטא בעייפות, שינה מרובה, חולשה, הזעה מרובה, קושי להתעורר בבוקר, סחרחורת וקוצר נשימה. אבחון מקיף של הילד שיוביל לתסמינים האלו יחייב הזנת צ'י הטחול והריאות, במטרה לשלוט על זרימת השתן. תסמינים אלו יגיעו לרוב עם לשון חיוורת ודופק חלש. הטיפול יכלול לרוב שילוב של דיקור סיני עם צמחי מרפא ייעודיים. מצד שני, חוסר יאנג בכליות יתאפיין בקור בגפיים, שלשולים, השתנה מרובה, דופק עמוק ולשון חיוורת. למידע  נוסף דר מארק

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בואו גלו מה יש מעבר לקשת – מאחורי הסיפור
כל סיפור שאתם קוראים גורם לכם לחשוב, מה היה קורה אילולא אתם הייתם לוקחים בו חלק? חלק מהסיפורים יכולים...
קרא עוד »
ינו 31, 2020
אטרקציות לאירועי חברה – לפנק את העובדים בתקופה הקשה
מאז שנגיף הקורונה נכנס אל חיי בני האדם ועד לרגע זה ממש, לנסות ולהמשיך כרגיל הך להיות משימה בלתי אפשרית...
קרא עוד »
אוק 26, 2020
טיול לתאילנד לזוג כמו שלא חשבתם
כאשר רוב הזוגות מדמיינים טיול לתאילנד, סביר להניח שמוחם מתמלא בתמונות של חופים בתוליים, שווקים...
קרא עוד »
אוג 17, 2023