הסרת קעקועים באופן יעיל ומקצועי

הסרת קעקועים

מתחרטים ורוצים גוף חף מקעקועים?

אנשים נחלקים לשניים. אלה שאוהבים קעקועים ומקעקעים את גופם או רק נהנים לצפות בקעקועים של אחרים – ואלה שמתנגדים לקעקועים ולא יקעקעו את גופם לעולמים. חוץ מהקבוצות הללו יש קבוצה נוספת של אנשים שקעקעו בעבר את גופם, אם כשהיו צעירים, אם באמצע חייהם הבוגרים, אם בתקופה נוכחית, אבל משהו בהם מעוניין להסיר את הקעקועים והם לא בטוחים שיש דרך חזרה. אם פעם חשבו כולם שקעקוע הוא לנצח נצחים, כיום בזכות הטכנולוגיה המתפתחת גם בתחום הזה יש שינויים ואפשר בהחלט לבצע הסרת קעקועים באופן בטיחותי ומקצועי. נשמע מפתיע? מסקרן? מעניין? שמרו לכם את המאמר לכל מקרה שבו הקעקוע שלכם יישחק ויאבד מטעמו או מזמנו כי אין מה לעשות, החשק מהעבר הוא לא בהכרח החשק של היום. לכל אחד מותר להתחרט על החלטותיו, מה גם שכל תקופה עומדת בפני עצמה ועם השנים לא כל מה שהיה רלוונטי פעם יימצא רלוונטי כיום, לכן טוב מאוד שיש פתרון לכל דורש – להסיר את הקעקוע ולפתוח דף חדש בגוף חדש ורענן.

תהליך הקעקוע מתחילתו ועד הרצון להסירו

תהליך הקעקוע על הגוף עובר מסע שלם, החל מהסקיצה על הדף ועד הזרקת הדיו מתחת לעורכם. תוכלו לצייר כל דבר שתרצו, לכתוב מה שתרצו, להטביע על גופכם זיכרונות, געגועים, נוסטלגיות ואחוות משותפות עם בני הזוג, בני המשפחה ועוד. כשיגיע הרגע שהקעקוע כבר לא יהיה רלוונטי לכם אתם לא תצטרכו להמשיך לנוע איתו בדרכים. בזכות מכון לייזר להסרת קעקועים שוב תזכו לגוף חלק, חף מקעקועים. מה שכן, חשוב מאוד לבחור את מכון הלייזר המתאים, לבחור מכון בעל תדמית חיובית, המלצות וצוות מוביל, מיומן, מסור, סבלני ומקצועי. רק מכון לייזר מורשה יבטיח לכם הסרת קעקועים בלי צלקות מכוערות על גופכם.

סדרת מפגשים עד לפירוק הקעקוע

תהליך של הסרת קעקועים כולל מספר מפגשים. לאחר מפגש ראשון לייעוץ ולהכוונה יהיו בידיכם פרטים חשובים ותוכלו לבצע את כל השיקולים להמשך עתידו של הקעקוע. מעוניינים להסיר אותו לצמיתות? אין כל בעיה. קחו בחשבון – ככל שהקעקוע שלהם רווי בצבעים או גדול, כך תזדקקו ליותר מפגשים טיפוליים. בזכות הלייזר יתפרקו הפיגמנטים שמתחת לעורכם ויופרדו מהחלבון – מה שיבטיח את תהליך הסרת הקעקוע בזכות הלייזר שיזהה את אזור הצבעים המדוברים ויעלים אותם כראוי.

 

הסרה קעקוע מוחלטת או חלקית?

לגבי השאלה  אם הסרת הקעקוע היא הסרה מוחלטת, צריך לקחת בחשבון שיש קעקועים שלא ניתן להסיר במלואם. במקום "לשבור את הראש" אם הקעקוע שלכם ניתן להסרה מהירה או לא, כצעד ראשון פנו לייעוץ במכון הלייזר, שם יחכו לכם רופאי עור מומחים ובעלי רישיון להסרת קעקועים. אחרי חמישה עד עשרה טיפולים תחזרו לעורכם החלק ותוכלו לעשות אתנחתא קלה, עד לקעקוע הנחשק הבא.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מכנסיים תרמיות
חורף. יש אנשים שזה גורם להם להתרגש (כמוני למשל ?), אך מנגד, יש גם כאלה שהם רק שומעים את המילה חורף, ונהיה...
קרא עוד »
מרץ 12, 2021
השכרת חדרי חזרות
כשאתם רוצים לעשות חזרה לפני מופע, כשאתם רוצים לעשות מוזיקה טובה, לנגן שירים עם להקה או הרכב, להקליט...
קרא עוד »
אפר 03, 2022
כיצד לאמן את הכלב לשליטה בצרכיו
אחת הבעיות השכיחות והפחות נעימות איתן מתמודד כל מי שמאמץ כלב, היא שיש לו נטייה לעשות את הצרכים שלו...
קרא עוד »
אוק 05, 2021