היתרונות של השתלת שיער בטורקיה

השתלת שיער בטורקיה

עד לפני שנתיים-שלוש האסוציאציה הראשונה למילה "טורקיה" הייתה הכל כלול. המון ישראלים טסו מדי שנה, ולפעמים גם כמה פעמים בשנה, לחופשות זולות במיוחד בבודרום, באנטליה, במרמריס, באיסטנבול ובעוד מקומות במדינה הענקית שחלקה באירופה וחלקה באסיה – ונהנו ממקסימום תמורה לכסף. היום יש עוד סוג של תיירות לטורקיה: ישראלים שמגיעים לאחת המרפאות במדינה כדי לעבור השתלת שיער.

רופאים בעלי ניסיון רב ומיומנות גבוהה

כדאי לדעת שהיקף תיירות המרפא לטורקיה גבוה באופן כללי, בזכות השילוב בין המחירים הנוחים למצוינות של הרופאים. גם כשהמטרה היא שיער מלא ומרשים באה לידי ביטוי המיומנות של רופאים טורקיים מנוסים מאוד בתחום ספציפי זה. למעשה, אם בישראל רוב הרופאים שעוסקים בהשתלות שיער נכנסו לתחום רק בשנים האחרונות, בטורקיה יש מומחים שעושים זאת כבר יותר מ-2 עשורים.

באופן טבעי יש גם מרפאות שבהן מועסקים רופאים פחות מנוסים ומיומנים. בחירה מושכלת ובירור מקסימום פרטים לגבי הרופא הספציפי מאפשרים לעבור השתלת שיער בטורקיה בראש שקט באמת, אצל איש מקצוע איכותי.

שיטות השתלה מתקדמות וציוד משוכלל

עוד סיבה טובה לעבור השתלת שיער בטורקיה היא השיטות המתקדמות שבהן משתמשים הרופאים הבכירים במדינה. שיטת ההשתלה המומלצת ביותר כיום נקראת FUE, והדרך האופטימלית לבצע אותה היא באמצעות להבי ספיר.

ללהבי הספיר שתי איכויות חשובות בהקשר של השתלת שיער: קשיחוּת ואנטיבקטריאליות. בזכות 2 תכונות אלה ההחלמה בעקבות ההשתלה קצרה יותר בהשוואה לפרק הזמן הנדרש להחלמה כשנעשה שימוש בלהבי פלדה. בנוסף, להבים אלה מאפשרים לרופא מיומן ליצור חריצים בזוויות מדויקות במיוחד, כאלה שמדמות באופן מושלם את כיוון הצמיחה הטבעי של השערות – ובהתאם התוצאות תהיינה מחמיאות מאוד.

יציאה מהשגרה ותנאים מצוינים

חשוב להדגיש: מי שמגיע לטורקיה לעבור השתלת שיער לא מגיע לנופש, אלא למספר ימים שכולם ממוקדים במטרה זו. יחד עם זאת השהות באיסטנבול היא במלון מפנק (כמובן בתנאי שבוחרים מרפאה איכותית) ובתנאים נוחים מאוד.

גם עצם היציאה מהארץ ומהשגרה היומיומית מסייעת לעבור את הימים הראשונים אחרי ההשתלה בשקט, בלי יותר מדי גירויים וכשהניתוק מהמציאות הרגילה מאפשר להתמקד בהחלמה.

מחיר משתלם

השתלת שיער בטורקיה מתאפיינת במחיר נמוך מזה שנדרשים לשלם כשעוברים את התהליך בארץ. ההפרש עשוי להיות משמעותי ולהגיע אפילו לעשרות אחוזים. זהו כמובן שיקול שאי אפשר להתעלם ממנו, גם אם העלמת הקרחת היא הגשמת חלום ובדרך כלל אנשים מוכנים לשלם כל מחיר כדי להפוך חלומות למציאות.

כדאי לדעת שמעבר לעובדה שהמחיר של ההשתלה נמוך, גם יחס העלות-תועלת משתלם מאוד. בניגוד למוצרים זולים אבל נחותים ולכן כאלה שלא מספקים נחת אמיתית, השתלות שיער בטורקיה, אצל רופאים נבחרים, מניבות תועלת רבה – ההבדל במראה בין ה"פני" ל"אחרי" הוא הבדל דרמטי, וביחד עם השינוי החיצוני משתנות גם התחושות הפנימיות ובפרט מתחזק הדימוי העצמי.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מיתוג עסקי – כיצד בוחרים את האנשים הנכונים
אם אנחנו מחזיקים ברשותנו בית עסק וברצוננו לעשות לו מיתוג בצורה נכונה, דבר ראשון שעלינו לבחון, באופן...
קרא עוד »
אפר 11, 2021
5 המאכלים שהכי מסייעים לחלב אם 
רבות כבר נאמר ונכתב על יתרונות ההנקה, התזונה הנכונה לתינוק, החיבור בין האם לתינוק, ההגנה החיסונית...
קרא עוד »
ינו 18, 2022
איך לבחור מעצבת פנים?
מזל טוב! שיפצתם או רכשתם בית חדש ועכשיו הגעתם לחלק המשמעותי והמרגש ביותר- העיצוב! עיצוב הבית מאפשר לנו...
קרא עוד »
אוג 15, 2021