חליפות חתן למלווים של חתן

חליפות חתן למלווים של חתן

אירוע החתונה דורש הכנות רבות מצד החתן והכלה: מציאת אולם, מציאת תקליטן, מציאת קייטרינג, מציאת צלם ועוד. כמובן שלכלה יש את הצורך למצוא לעצמה שמלה, והחתן צריך למצוא לעצמו חליפה.

אם בעבר חליפת חתן הייתה נורא "משעממת" כיום ניתן למצוא מגוון רחב של חליפות מבדים רבים, צבעים שונים, בהתאם להעדפתו וטעמו האישי של החתן כמובן.

מה שמייחד את חליפות החתן של היום זאת העובדה שאלו חליפות עם עיצוב מחויט ואלגנטי, שמעניקות לחתן מראה מרשים ומעצים יותר.

כמובן שלחליפת חתן עושים את ההתאמות האישיות והנדרשות על מנת שיוכל להפוך את המראה שלו למיוחד יותר, לרוב אלו ממש הדברים הקטנים: העניבה, החפתים, חגורה ועוד אביזרים שיכולים לשדרג עוד יותר את המראה של החתן בצילומי החתונה ובכניסה לחופה כמובן.

איך בוחרים חליפת חתן

ראשית, חשוב מאוד שהחליפה תהיה לטעמו של החתן, כמובן שגם חשוב שהחליפה תהיה לו נוחה, מכיוון שהוא צריך להסתובב איתה כמעט יום שלם, לפעמים גם במזג אוויר חם ולא כל כך נעים.

חשוב גם שהחתן, כאשר הוא לובש את החליפה ומביט במראה, יוכל להרגיש עם עצמו ביטחון רב.

ומה לגבי המלווים?

ביום החתונה, נהוג שגם לחתן וגם לכלה יש מלווים, הם מסייעים להם בהכל, משלב ההכנות, עד לשלב המפגש המרגש וכן גם בשלב הצילומים. לרוב המספר נע בין מלווה אחד לשלוש מלווים (תלוי כמובן ברצונות של החתן והכלה), והאנשים שהם מאוד ירצו לידם עד שיגיעו לאירוע החופה.

אם בעבר המלווים (או שיש המכנים אותם שושבינים) היו לובשים בגדים פשוטים יחסית, בשנים האחרונות ניתן לראות טרנד הולך וגובר של ז'אנר בו המלווים של החתן לובשים בעצמם חליפות חתן למלווים של חתן.

יש חליפות חתן למלווים של חתן?

היום המלווים לובשים חליפות שלא מביישות את החליפה של החתן ואף נותנים לה פייט. כמובן שבמקרה שהמלווים לובשים חליפות חתן למלווים של חתן עדיף שיעשו זאת בתיאום מלא עם החתן על מנת להוסיף אלמנט ייחודי לאירוע.

החליפות יכולות להיות כולן בצבע דומה כדי לשמור על אחידות בן החתן לבין המלווים וכדי שלא יפספסו מי הם המלווים של החתן והן יכולות להיות כולן שונות על מנת ליצור גיוון וצבע במראה של "הפמלייה". יש אפשרות גם שהחליפה תהיה אותה חליפה אך האביזרים יהיו שונים, כדוגמא שהחתן לובש עניבה בצבע מסוים ומלווים לובשים עניבה בצבע אחר או לא לובשים עניבה כלל, כאשר המטר היא לשמור אחידות אך שוני שיגרום לחתן לבלוט מעל כולם.

כיום, קולקציות שלמות של חליפות חתן למלווים של חתן כמו אצל החתן, גם החליפות חתן למלווים של חתן יותאמו למידות ולרצונות של הלובש.

כך שאם המלווים של החתן רוצים ליצור לו יום בלתי נשכח ביום חתונתו וגם הם רוצים להתלבש בסטייל ולהראות מיליון דולר, היום זה בהחלט אפשרי.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כיצד עובד כיום ניקוב חורים לילדים
לפני שאנחנו מתחילים לפרט על התהליך, חשוב מאוד לבחור באדם מקצועי אשר משתמש במוצרים הטובים ביותר...
קרא עוד »
יונ 18, 2019
כל הסיבות לעבור לבקבוק מים אקולוגי
מעבר אל בקבוק מים אקולוגי יהיה בגדר צעד מאוד חכם מכל אחד מכם. כך תוכלו לשמור על הסביבה ובו בזמן להיות...
קרא עוד »
יונ 28, 2021
8 חלופות ליישום מערכות מידע
בעולם הדינמי של מערכות המידע, תהליך הטמעה של פריוריטי מציע שפע של מסלולים לארגונים המבקשים לרתום את...
קרא עוד »
דצמ 19, 2023