הטיפים שיהפכו את חדר התינוקות שלכם למהמם

הטיפים שיהפכו את חדר התינוקות שלכם למהמם

כאשר ילד חדש צפוי להצטרף למשפחה, ההתרגשות והציפייה עולה ומתגברת בכל יום שעובר. כדי שנכין את הבית לכניסתו של התינוק החדש, מומלץ להיערך לכך מראש ולעצב עבורו את החדר כך שיעניק אווירה נעימה במיוחד. בעזרת הטיפים הבאים תוכלו לקבל השראות לעיצוב חדר התינוקות, כך שהתינוק יקבל חדר מהמם במיוחד.

עיצוב החדר עם שטיח חמוד

שטיח מוסיף לכל חלל יופי מיוחד, וגם משדרג את כל מראה החלל בהתאם. מומלץ לבחור שטיח נעים ומעוצב לחדר התינוקות, כך שמצד אחד יוסיף מראה מעוצב לכל החלל וגם יהיה שימושי בעוד כמה חודשים כשהתינוק יתחיל לזחול בכוחות עצמו.

מומלץ לרכוש שטיח חמוד ומתוק בעיצוב שתינוקות רכים אוהבים כמו שניתן למצוא באתר https://www.ponponi.co.il/, כך שיהיו בו צבעים וצורות מעניינים שתינוקות אוהבים להתבונן בהם. העדיפו לבחור שטיח גדול יחסית כך שיוכל לשמש את התינוק בהמשך כשטיח פעילות.

מנורת לילה מרגיעה

מומלץ להוסיף לחדר התינוקות מנורת לילה בנוסף לתאורה המרכזית שיש בחדר. כך תאורת הלילה תעניק לחדר מראה רגוע ונעים, במיוחד בשעות הערב כשמתחיל להחשיך. עדיף שיהיה מקור אור חלש ונעים בסביבתו של הילד כך שהוא לא ימצה בחושך מוחלט, וכך גם אתם ההורים תוכלו לראות את הילד בכל כמה זמן ולא להיתקל בדברים במהלך ההליכה בחדר בשעות הלילה.

ניתן למצוא מגוון מנורות לילה מעוצבות ומהממות במגוון גדלים, צורות וצבעים, כך שיתאימו במיוחד לעיצוב הכללי של חדר התינוקות שעיצבתם עבור התינוק החדש.

מדבקות קיר מעוצבות

תוכלו לחסוך לעצמכם עבודה רבה בעיצוב חדר התינוקות באמצעות הנחה של מדבקות קיר ברחבי החדר. כך במקום לצבוע את חדר התינוקות, וכך להימנע מריח חזק של צבע, ניתן לעצב את הקירות עם מגוון מדבקות מעוצבות ומיוחדות או טפטים לחדרי תינוקות המותאמים במיוחד לעיצוב חדר של תינוק.

ניתן לרכוש מגוון סוגים של מדבקות בגדלים ועיצובים שונים, כך שניתן לעצב את הקיר בהתאם להחלטתכם. הורים רבים בוחרים לעצב בשנים הראשונות את חדר התינוקות עם מדבקות קיר גדולות בצורת אותיות המרכיבות את שם הילד, עם המון כוכבים, לבבות או פרפרים מסביב.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שואבי אבק המופעלים באמצעות סוללה: 12 שיקולים מרכזיים
כאשר בוחנים רכישה של שואב אבק מבית קרשר סטור המופעל באמצעות סוללות, הבנת היתרונות והחסרונות היא...
קרא עוד »
יול 24, 2023
למה וורלד world 8 זו הבחירה הטבעית של כל הנוסעים לחו"ל?
נסיעות לחו"ל יכולות להיות מאתגרות במובנים רבים, ואחד מהאתגרים קשורים לשאלה איך נשמור על קשר עם האנשים...
קרא עוד »
מאי 23, 2022
משיט 30 – לשייט בכל מקום בעולם
קורס משיט 30 יוכל לאפשר לכם לקבל הסמכה של משיט ספינה לשיט חופי. תוכלו להשיט ספינה מכל סוג עד 24 מטר ואין...
קרא עוד »
אוג 25, 2021