טיפים לתכנון גיבוש צוות עובדים מחוץ לקופסא

אם בחברה שאתם עובדים, אתם אחראים לארגן את המסיבות, אירועי החברה וימי הגיבוש לעובדים, אתם יודעים שלמצוא הפעלות מעניינות ומקוריות, כאלו שיפגעו 'בבטן הרכה' של העובדים זה דבר נדיר וקשה למצוא.

גם השילוב של כל התוכנית מאתגרת. עליכם למצוא פעילות מרתקת שתסחף את כל העובדים לתוכה וכך הגיבוש שרציתם יקרה לבד. 

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם ליצר גיבוש מחוץ לקופסה.

גיבוש מחוץ לקופסה איך עושים את זה?

כשאתם  חושבים על גיבוש צוות עובדים , הפעילות היא מרכז התוכנית. כך זה צריך להיות. בגלל שהדרך לגבש את העובדים היא דרך פעילות.

מה שקורה בדרך כלל זה שהעובדים נמצאים באינטראקציה תמידית של עבודה, לא פעם נוצרים מצבים לא נעימים בגלל הלחץ בחברה או כל מיני מקרים שונים שקורים בכל עבודת צוות.

גיבוש מאפשר לעובדים להכיר אחד את השני או השנייה בצורה טבעית ידידותית. הרבה פעמים חברויות אמת צמחו דווקא מתוך הגיבושים האלו. פתאום הבחור הקשוח מהעבודה מתגלה כאיש שיחה נינוח שרק בעבודה הוא רציני יותר מידי.

ובשביל שדברים כאלו מרגשים יקרו, צריך לתכנן פעילות מתאימה.

פעילות ODT למשל זו פעילות שמאתגרת את העובדים לחוויה משותפת וכך גם בוחנת את ההתנהגות של כל אחד מהם.

במהלך הפעילות העובדים יצחקו אחד עם השני, יאותגרו ויעבדו ביחד, זה יהיה כיף ומהנה. 

הסיבה המרכזית לפופולריות של הפעילות שטח הזאת היא בגלל שהיא בנויה על עקרונות פסיכולוגיים ברורים. לא מדובר רק בפעילות לשם שעשוע, זה באמת מורכב בצורה שתאתגר את העובד ותוציא ממנו את דפוסי ההתנהגות שלו. 

לסיכום וסיום, פעילות מחוץ לקופסה היא כזו שמביאה זוויות אחרות בעובדים שלכם. דוגמה נהדרת היא פעילות ODT. 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם מהבלוג שלנו

עיצוב לוגו

משמעות הצבעים בלוגו

לוגו מעביר מסר. הוא מגלם איכויות שמשתהות במוחם ובראשם של קהל היעד שלכם. לבחירת צבעי הלוגו ישנה השפעה רבה על המסרים שהוא משדר החוצה. כשהצבע

קרא עוד»