כורסאות טלוויזיה מבד או מעור?

כורסאות טלוויזיה מבד או מעור?

רבים חושקים בכורסת טלוויזיה מעור שתשדרג את סלון ביתם ותהווה פינוק לסוף יום עבודה ארוך ומעייף. בשוק כורסאות הטלוויזיה תוכלו למצוא לא רק כורסאות טלוויזיה מעור אלא גם מבד. נשאלת השאלה האם עדיף כורסאות טלוויזיה מבד או מעור. לעור יש יתרון בולט של יוקרה, אלגנטיות, מגע נעים ואיכות, אך גם כורסאות טלוויזיה מבד באיכות מעולה קיימות בשוק ויש יתרונות מסוימים לכורסת טלוויזיה מבד. 

אחד היתרונות הבולטים ברכישה של כורסת טלוויזיה מבד זו היכולת לנקות במהירות את הכורסה ולכן היא מתאימה מאוד למשפחות עם ילדים. גם אם יש לכם בע"ח בבית יש לשקול רכישה של כורסת טלוויזיה מבד משום שציפורני החתול או נשיכות הכלב יכולים לגרום לפגמים ושריטות בעור.

תוכלו למצוא מגוון של בדים לכורסאות טלוויזיה מבד – החל מבדים פשוטים ועד לבדי יוקרה קלאסיים כמו קטיפה או ז'מש. חשוב מאוד להרגיש את מגע הבד ולשבת על הכורסה על מנת לבחון את מידת הנוחיות שלה למידות הגוף שלכם, כמו גם את תחושת המגע של הבד. 

שילוב עור ובד

אפשרות נוספת היא לרכוש כורסת טלוויזיה שהריפוד שלה הוא גם עור וגם בד. אפשרות כזו מתאימה גם למי שהתקציב שלהם אינו תואם כורסת טלוויזיה מעור וגם כאשר מעוניינים במראה של יוקרה בד בבד עם ההתאמה לסביבה של ילדים או בע"ח. יתרון נוסף בכורסה משולבת הוא העמידות והתחזוקה. לכורסה שהיא לא כולה עור נדרשת פחות תחזוקה.

גם כאשר מדובר על עור וגם כאשר מדובר על בד, יש איכויות שונות של ריפוד. חשוב לבדוק את הריפוד עצמו, את העובי שלו ואת היצרן. בנוסף, בדקו תמיד גם את מנגנון הכורסה ואת תקופת האחריות.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך בוחרים חנות ספרים?
בחירת חנות הספרים הנכונה יכולה להיות משימה לא פשוטה, אבל היא לא חייבת להיות. כדי להקל על התהליך, קחו...
קרא עוד »
יונ 07, 2023
כללי בטיחות בעבודות גובה בסנפלינג
שיפוץ קירות ועבודות אינסטלציה רבות מתבצעות בימינו תוך שימוש בכבלי סנפלינג. באמצעות הכבלים יש גישה...
קרא עוד »
אוק 27, 2021
קולב דלת
קולב דלת מהווה את הפתרון האידיאלי ביותר עבור כל מי שמעוניין ליהנות מקולב איכותי, עמיד ויציב לאורך...
קרא עוד »
אוג 25, 2020