קייס לקונטרולר של DJ

קייס לקונטרולר של DJ הוא נרתיק מגן אשר נועד להתאים לצרכיו של DJ. הוא מציע הגנה לציוד היקר של התקליטן, כמו פטיפונים ומיקסרים. קייס לקונטרולר של DJ עשויים מחומרים יציבים, כגון פוליקרבונט ופלסטיק ABS. הם מציעים גם ידית נשיאה משולבת כך שתקליטנים יכולים לקחת את הציוד שלהם לדרך כאשר הם צריכים להופיע בהופעה או במסיבה. תקליטנים ימצאו את התיקים האלה כהשקעה מצוינת מכיוון שהם מציעים יותר הגנה ממארזים אחרים שעולים פחות כסף.

קייס לקונטרולר של DJ עם פיצ'רים נוספים

קייס לקונטרולר של DJ הוא מכשיר עבור תקליטנים שרוצים להשתמש במחשב הנייד שלהם כקונטרולר. למארז מסך מובנה ופקדים המאפשרים ל-DJ לנגן, לעצור ולכוון את עוצמת הקול של המחשב הנייד שלו. הם יכולים לשלוט במוזיקה במחשב הנייד שלהם תוך כדי הפעלתה דרך רמקולים. למארז יש גם מסך מובנה כך שהתקליטן יכול לעקוב אחר המתרחש בזמן אמת מבלי להסיר את האוזניות. מהראש שלהם, ויש לו סאב וופר מובנה. 

להזמנת קייסים לציוד הגברה היכנסו לאתר

קייסים בגדלים הרצויים לכם

שימו לב כי בקרי DJ נועדו לשמש תקליטנים ומוזיקאים אחרים. הם מכשירים מורכבים הדורשים הרבה מיומנות ותרגול לשימוש. מארז הבקר של DJ עשוי מפלסטיק קשיח עם מסגרת מתכת. יש לו ידית בחלק העליון והוא מגיע גם עם גלגלים כך שתוכל להעביר אותו בקלות. הוא גם קל משקל כך שתוכל לסחוב אותו ללא כל בעיה.

מארזי קונטרולר DJ מגיעים בגדלים שונים בהתאם לגודל הקונטרולר שלכם. אם יש לך בקר DJ קטן יותר אז אולי תרצה ללכת על הגודל הקטן יותר, אבל אם יש לך גדול יותר אז תרצה ללכת על הגודל הגדול יותר כי הם מרווחים יותר מהקטנים יותר. מידע נוסף באתר אסקול

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מיונים למודיעין – מה זה כולל?
אין ספק שאחד המקומות בו רוצים לשרת לא מעט צעירים וצעירות אחרי גיוסם לצבא, הוא חיל מודיעין. יש לכך...
קרא עוד »
אפר 05, 2021
איך להשתזף ולשמור על העור, המדריך המלא
ידעתם שבעבר הרחוק אידיאל היופי היה של עור חיוור ולבן? העור החיוור היה עדות לכך שמדובר על בן או בת...
קרא עוד »
נוב 16, 2022
המדריך שלך למינוף היתרונות של חתונות אזרחיות בקפריסין
חתונות אזרחיות בקפריסין מציעות אינספור הטבות הנותנות מענה למגוון רחב של העדפות ורצונות, ומחזיקות...
קרא עוד »
ספט 19, 2023