כמה עולה שיש למטבח?

בחירת שיש למטבח הוא שיקול שדורש מאיתנו מחשבה רבה. בין אם אנחנו בוחרים להשאיר זאת למעצב הפנים ובין אם אנו מעוניינים לבחור לבד את האריחים והשיש למטבח, זהו שיקול רציני, בין השאר בגלל המחיר.

עלות אריחי המטבח משתנה מאוד בהתאם לסוג האריח, האיכות והכמות הדרושה. בדרך כלל, אריחים יכולים לנוע בין 25 שקלים ל – 500 שקלים למטר מרובע, כאשר רוב בעלי הבתים מוציאים בין 100ל-400 שקל למטר רבוע.

שיש זול

אריחי קרמיקה הם בדרך כלל החסכוני ביותר, כאשר המחירים נעים בין 30 ל – 150 למטר מרובע. אריחי פורצלן ואבן טבעית הם בדרך כלל יקרים יותר, ונעים בין 60 ל-200 שקלים למטר מרובע עבור פורצלן ו-100 עד 500 שקלם למטר מרובע עבור אבן טבעית.

בנוסף לעלות האריחים עצמם, יש לקחת בחשבון עלויות נוספות בעת התקנת אריחים למטבח. אלה כוללים את עלות העבודה, הכנה וחומרי התקנה כגון דייס, דבק וחומרי איטום. עלות העבודה יכולה להשתנות מאוד בהתאם למורכבות ההתקנה ומיקום הפרויקט.

חשוב לעבוד עם קבלן מקצועי על מנת להבטיח את התקנת האריח בצורה נכונה והעבודה מתבצעת ביעילות. זה יכול לעזור למנוע טעויות יקרות או נזק לאריח.

פנו אלינו לקבלת הצעת מחיר לשיש למטבחים https://www.baranetz.com/2021/01/06/marble-for-the-kitchen/

העלות הכוללת

כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את העלות הכוללת של הפרויקט, כולל כל חומר או אביזרים אחרים שעשויים להידרש. לדוגמה, אם האריח משמש לכיסוי אחורי או כמבטא, ייתכן שיהיה צורך לרכוש חומרים נוספים כגון חיפוי.

לסיכום, עלות אריח למטבח יכולה לנוע בהתאם לסוג ואיכות האריח. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון עלויות אחרות כגון עבודה וחומרי התקנה בעת תכנון פרויקט אריחים. עבודה עם קבלן מקצועי יכולה לסייע להבטיח שהעבודה מתבצעת בצורה נכונה ושהפרויקט יסתיים במסגרת התקציב.  מידע נוסף באתר שיש בראנץ

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
לינה לטיולים לבתי ספר – איפה כדאי ללון בסתיו?
עד לפני לא מעט שנים ברוב ככל בתי הספר היו מספר טיולים בודדים בכל שנה. הטיולים לבית ספר יסודי השונים על...
קרא עוד »
אוק 16, 2019
בט 365: אתר הימורים
אנחנו צריכים ליצור מערכת שבה זה חוקי לאנשים להשתמש באינטרנט כדי להמר על ספורט, משחקי קזינו וכרטיסי...
קרא עוד »
אוק 30, 2022
כל הסיבות להפוך את הספר שלך גם לספר שמע
כתיבת ספר היא ללא ספק דבר מרגש מאוד. לא מעט אנשים חשים כי יש להם רעיון לספר מקורי ומוצלח מאוד, אך לא...
קרא עוד »
דצמ 15, 2020