מה ההבדל בין רוקט פוקט לויבטור?

כשאנחנו מחפשות אביזר מין שיספק אותנו ויהיה חלק בלתי נפרד מחיי המין שלנו – אנחנו לרוב נבחר מוצר ידוע ומוכר כמו ויברטור. ויברטורים הם מכשירים שכבר יותר ממאה שנה מאפשרים לנשים להגיע לאורגזמות אדירות ומציעים עונג מושלם באמצעות רטט שעובד על נקודות שונות בווגינה. 

ואכן בכל הנוגע לויברטורים – יש לא מעט סוגים, יצרנים שמייצרים את המכשירים בעיצובים שונים, יש ויברטורים עשויים סיליקון רפואי וכאלה שעשויים מחומרים קשיחים יותר ומגוון רחב של מוצרים  אשר עובדים על כל הנקודות החשובות והמגרות בגוף האישה, ומספקים עונג מושלם והנאה רבה גם כשהם מיועדים לעינוג עצמי וגם כאשר הם נוספים ליחסי מין.

 אבל מה ההבדל בין ויברטורים רגילים למוצר כמו רוקט פוקט? 

בכול הנוגי למוצרי מין וטרנדים לוהטים, רבים שמים לב כי בעשור האחרון יותר ויותר נשים משתמשות ומדברות על הניפלאות של רוקט פוקט. למעשה, מדובר ב ויברטור קטן בעל שמונה עוצמות רטט (ויותר) המאפשר לנשים להתענג עינוג שקט ודיסקרטי בכל מקום. 

רוקט פוקט נראה כמו שפתון או כמו ליפגלוס, אפשר לקחת אותו בתיק ולהשתמש בו בכול מקום בשל הדיסקרטיות משום שהוא מספק, עם עבודה ברטט ובמהירויות שונות על הדגדגן. 

אז מה ההבדל בין רוקט פוקט לויברטור רגיל?

 ההבדל העיקרי בין ויברטור רוקט פוקט הוא גם היכולות של הויברטור ביחס לגודל המוצר. גודל המוצר שנחשב קטן וקומפקטי, העבודה שלו שקטה יותר מרוב הוויברטורים ובניגוד לאביזרים אחרים – הוא פועל על פי אפליקציה או שלט רחוק וגם באמצעות בטריות ובשאר דרכים פעולה יעילות. 

ויברטור כמו רוקט פוקט, מספק המון יתרונות לנשים, לכן יש לא מעט נשים שבוחרות בו כחבר הטוב ביותר שלהן. 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כל מה שצריך לדעת על טיפולים תקופתיים לרכב
כל בעל רכב יודע שתחזוקה נכונה לרכב שלו היא קריטית בכדי שהרכב יהיה בטוח לנהיגה על הכביש. חלק מהתחזוקה...
קרא עוד »
יונ 27, 2021
תחפושות למבוגרים שהן באמת שוות? בובה בובה!
מחפשים תחפושות באמת שוות למבוגרים? את התחפושות הכי שוות למבוגרים, תוכלו לקנות ב"בובה בובה". התחפושות...
קרא עוד »
דצמ 24, 2018
הדפסה על קנבס – לבחור את המקום הנכון
בשנים האחרונות, אנחנו יכולים למצוא יותר ויותר מקומות שמציעים לנו אפשרות ליהנות משירות הדפסת תמונות...
קרא עוד »
מאי 20, 2020