שוברים לארוחת בוקר – האם זה רלוונטי בימי קורונה 

כבר שנים רבות משתמשים אנשים בשוברים למסעדות ולבתי קפה, ואז הגיעה הקורונה וטרפה את כל הקלפים. בתחילת התפרצות הנגיף, נסגרו כל המסעדות ומקומות הבילוי הציבוריים והאנשים בישראל עברו למתכונת של הזמנת אוכל בטייק אווי או בטלפון. מה שקרה הוא, שאנשים רבים נתקעו עם שוברים שלא ניתן היה לממש מכיוון שבדרך כלל מיועדים השוברים לשימוש רק בעת נוכחות בפועל במסעדה או במקום בו מזמינים את האוכל.

שוברים לארוחת בוקר – מה עושים איתם?

שוברים לארוחות בוקר או שוברים למסעדות בכלל, הם מעין תווי זיכוי בסכום מסוים אשר מהווים אמצעי תשלום עבור ארוחות ספציפיות ובכך הם מאפשרים לבקר וליהנות מארוחת גורמה ללא תשלום נוסף. כמובן עד לסכום הרשום בשובר. באמצעות השוברים ניתן להיכנס למסעדה או לבית קפה, להזמין את אחת מהארוחות המתאפשרות במסגרת השובר הספציפי שבידיכם וליהנות מאוכל טוב במחיר מוזל או ללא עלות. כמו כן, בעת שימוש בשוברים ניתן ליהנות מהטבות שונות שמגיעות יחד עם השוברים כמו תוספות שונות ושוות לארוחה, שתיה וכן הלאה.

קורונה, המסעדות סגורות – מה עושים עם השוברים?

אומנם זה נכון שבתחילת התפרצות המגיפה נסגרו כל המסעדות ובתי הקפה ולא ממש יכלו להשתמש עם שוברים שרכשו קודם לכן. אז מה שעשו בעלי המסעדות שמכרו את השוברים הללו, הם פשוט אפשרו ללקוחות לממש אותם גם בעת הזמנת ארוחה טלפונית. כלומר, גם כאשר ערכו הזמנה של ארוחת בוקר הביצה, ניתן היה לממש שובר. בחודשים האחרונים, נפתחו שוב המסעדות לבעלי תו ירוק בלבד, וניתן לחזור ולממש שוברים כמו בעבר, אך עבור אלה שאין להם תו ירוק, עדיין נותרה האפשרות לממש שוברים בעת הזמנת ארוחה לבית. מידע נוסף באתר דור חדש בשוברים

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
דוראן רהיטים – לדעת כל מה שאנחנו צריכים לפני החלטה
לפני שאנחנו רוכשים רכב, אז אנחנו מנסים ללמוד כל מה שניתן על החברה שמוכרת אותו וכמובן על סוג ודגם הרכב...
קרא עוד »
יונ 04, 2020
משטח קפיצה לטרמפולינה – בחנו את רמת הרכות
כאשר ניגשים לקנות משטח קפיצה לטרמפולינה יהיה צריך לבחון את רמת הקושי או הרכות של המשטח וזאת כדי להבין...
קרא עוד »
דצמ 26, 2021
סיגריה אלקטרונית
היום ניתן למצוא יותר ויותר אנשים, אשר מעוניינים להפסיק לעשן. אין ספק כי עישון נחשב למנהג מגונה, אשר...
קרא עוד »
נוב 15, 2020