מה להוסיף ליד חליפות חתן – האקססוריז

חליפות חתן

בחרתם חליפה לחתונה ולכאורה נדמה שכאן נגמרה העבודה. אבל חליפת חתן היא רק ההתחלה כדי לשדרג אותה ולהפוך אותה לממש חגיגית תהיו חייבים לבחור אקססוריז, כן כל אותם מוצרים נלווים אשר יהפכו את המראה שלכם מ"רגיל" ל"חגיגי". אז איך אפשר לשדרג חליפות חתן, הנה כמה הצעות ודרך אגב אתם לא חייבים לבחור את הכל.

עניבה כן או לא, ואם כן אז איזו

בחירת הדוגמאות, החומרים והקשרים של העניבה הנכונה צריכים להתאים לחתונה שאתם מתכננים. האם מדובר בחתונה מסורתית או יותר  קז'ואל. ישנן כמובן כמה בחירות שהן קלאסיות כמו לדוגמה עניבה שחורה יחד עם חליפה שחורה. אפשרות נוספת שגם היא בסיכון נמוך לטעויות היא עניבה בצבע אפור או כסוף. בכל מקרה עניבת משי הוא ההימור הבטוח ביותר כמעט לכל מצב. והכי חשוב, עניבות מתקמטות בקלות, לכן וודאו ששמרתם אותן כראוי לפני היום הגדול.

הוספת קליפ עניבה עבור חליפות חתן הופכת המראה שלכם כבר למלוטש יותר, וכאשר הוא מותאם למתכות אחרות שאתם עונדים, נוצר מראה מלוכד. אורך העניבה המקסימאלי הוא עד תחילת המכנס, ורצוי קצת מעל. קליפ העניבה צריך להיות ממוקם בין הכפתור השלישי והרביעי בחולצה או בגובה זהה לכיס מעיל החזה שלכם. בחירת קליפ העניבה תלויה בעניבה שבחרתם. ובאשר לעניבות פרפר הרי שאלו נפוצות פחות מעניבות רגילות, אולם הן מייחדות את מי שעונד אותן מההמון.

מהו פושט כשלובשים חליפות חתן

דרך מצוינת להביא אישיות וצבע ליום החתונה שלכם היא באמצעות פושט. מהו פושט? זוהי חתיכת הבד שאנו מניחים בכיס החליפה.

חליפות חתן לא מחייבות ללבוש פושט ועניבה תואמים אלא אם כן אתם מעוניינים במראה אחיד ורשמי יותר. זכרו שפושט בולט יותר כשהוא עשוי מחומר אחר מאשר מעיל החליפה. בנוסף, משי הוא תמיד בחירה בטוחה ונראה אלגנטי להפליא. בחרו בקצוות מגולגלים ביד כשהם נראים נחמד ומציצים מהכיס שלכם. בחירת הקפל היא אינדיבידואלית ושונה מאדם לאדם.

חפתים – התכשיטים של החתן

חתן לא צריך לענוד הרבה תכשיטים ביום חתונתו מכיוון שהכלה היא הכוכבת, אולם אין זה אומר שהחתן צריך לבחור במראה משעמם. לכן, צמד החפתים הנכונים יכול לתת לחתן אווירה מסוימת של תחכום וסגנון שמייחד את היום שלכם מהרגיל. פריטים קטנים אלה גם יוצרים אביזרי חתנים נהדרים, רק תהיו בטוח שהם תואמים את המתכות האחרות במראה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מדבקות מגניבות לשימוש אישי
למדבקות יש שימושים רבים. הילדים אוהבים מאד להדביק על כל דבר, הצעירים נהנים להדביק אותן על המחברות,...
קרא עוד »
יונ 24, 2020
באיזה גיל מומלץ להתחיל פילאטיס מכשירים?
פילאטיס נוצר בתחילת המאה ה-19 ושימש כדי לעזור לאנשים בכל הגילים. זהו סוג של פעילות גופנית הפועלת על...
קרא עוד »
אוג 14, 2022
7 בתי קפה וברים עם עיצוב ייחודי
אוהבים לשתות קפה טוב או דרינק משובח? אם כן, הגיע הזמן להבין אילו בתי קפה מעוצבים בצורה מעניינת ומלאים...
קרא עוד »
נוב 05, 2019