דקל ננסי נשירת שיער והתקרחות

דקל ננסי נשירת שיער והתקרחות

היום ניתן לשמוע על לא מעט אנשים, אשר סובלים ממצב של נשירת שיער והתקרחות. מדובר על מצב לא פשוט, אשר עלול להשפיע באופן ניכר על כל איכות החיים. חשוב להבין כי רוב הגברים למשל, מחשיבים את השיער שלהם כחלק מההופעה החיצונית שלהם. לכן ברגע שהם מתחילים להקריח, הדבר משפיע באופן מהותי על הביטחון העצמי שלהם ועל הערך העצמי. ניתן היום למצוא בשוק לא מעט סוגים שונים של טיפולים, תכשירים ותרופות, אשר נועדו כדי להפסיק את תהליך הנשירה. חלקם יעילים יותר וחלקם פחות, אך בכל מקרה ניתן בהחלט לנסות ולהתנסות. דקל ננסי למשל, נחשב לאחד הטיפולים הטבעיים המוכרים ביותר, היות והוא נחשב ליעיל במיוחד בהפחתת נשירת השיער. עם זאת, כדאי לציין כי אין שום מחקר מדעי שמגבה את הטענות האלו, קראו עוד על  דקל ננסי נשירת שיער והתקרחות.

כל מה שחשוב לדעת אודות דקל ננסי

קודם כל, חשוב לציין כי ההשערה היא כי הדקל הננסי פועל בדומה לתרופה פינסטריד, אשר חוסם את פעילותו של האנזים 5-אלפא-רדוקטאז. אנזים זה אחראי על הפיכת טסטוסטרון ל- DHT, אשר ידוע בתור גורם להתקרחות הגברית. לכן חסימת פעילות האנזים מפחיתה את רמת ה- DHT ובכך מעכבת ואף עוצרת לחלוטין את תהליך נשירת השיער. ההשערה היא כי הדקל הננסי עובד בצורה דומה, אך ללא תופעות הלוואי הבעייתיות של התרופה. היות ואין מחקרים מדעיים מדויקים, קשה לקבוע את המינון הדרוש לצורך קבלת התוצאה הרצויה. ההמלצה הכללית היא מינון של 160 מ"ג דקל ננסי פעמיים ביום, כאשר ניתן לצרוך את הדקל באמצעות טבליות, תמציות ואפילו בתור פירות יבשים.

לסיכום, דקל ננסי נחשב לטיפול טבעי במקרים של נשירת שיער והתקרחות. אומנם ההשפעה שלו לא נבדקה בצורה מדעית כמו השתלת שיער בטורקיה, אך רבים מדווחים על שיפור מסוים במצב השיער.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ייעוץ שיווקי לעסקים – תחשבו קדימה
ייעוץ שיווקי הוא תהליך שיכול לעזור לעסקים להפיק את המרב מתקציב השיווק שלהם. יועצי שיווק לא נשכרים רק...
קרא עוד »
פבר 28, 2023
טיפים פנימיים לכתיבה אקדמית יוצאת דופן
יציאה למסע של הפקת עבודה סמינריונית ואקדמית ברמה גבוהה דומה לניווט בים הפתוח של המלגות. זה דורש לא רק...
קרא עוד »
פבר 08, 2024
מחיר הסעות לאירועים
מרבית אולמות האירועים וכן גני האירועים ממוקמים במקומות שאין לשם תחבורה ציבורית מסודרת. ומה שקורה...
קרא עוד »
יול 07, 2021