לאיזה סגנון לבוש יתאימו עגילי חישוק מכסף?

תכשיטים לאישה

עגילי חישוק מכסף בגודל קטן או בינוני, הם עגילי נשים קלאסיים ולכן מתאימים מאד ללבוש קלאסי של נשים הן ביום יום והן בערב החשוב בחייה ככלה, בחתונה.

סגנון לבוש קלאסי

סגנון לבוש קלאסי הוא שמרני וכולל לבוש בקווי גזרה התואמים את מבנה הגוף. הבדים אשר מהם מייצרים את הלבוש בסגנון זה הם בדרך כלל משי, צמר או כותנה.

מי שלובשת ביום יום למקום העבודה ביגוד קלאסי, תלבש חליפות מחויטות או מכנסיים מחויטים וחולצה נאה בעלת כפתורים לכל אורכה. כמו כן, בלייזרים תואמים ונעלי עקב במבחר דגמים וגבהים אך בדרך כלל הם בצבעים הדומיננטיים כמו לבן ושחור.

לכן האקססוריז שמותאמים לסגנון לבוש זה הם מכסף, אך גם זהב צהוב או אדום וגם יהלומים יוסיפו נופך יפהפה למראה הכללי.

גווני הלבוש הקלאסי

הלבוש הקלאסי מכיל את כל הצבעים הקיימים אך הבולטים שביניהם הם הצבעים שחור ולבן. ההקפדה היא להתאים למכנסיים באחד מהגוונים הללו את החולצה המתאימה ביותר שגווניה משתלבים במראה הכללי כמו לדוגמה חולצה בעלת פסים שחורים דקיקים או הדפסים מרשימים בשחור על רקע לבן.

האופציות הן רבות והנויות האופנה מלאות בפריטי אופנה בשלל דוגמאות מרהיבות המתאימות לכך. פה ושם אפשר להעז ולהוסיף פריטים שהם טרנדיים ולשלב אותם עם אחד ממרכיבי הלבוש הללו.

תכשיטים קלאסיים

האקססוריז מוסיפים המון לנראות הכללית ובדרך כלל עם הלבוש היומי כמו שמלות וחצאיות מתאימים גם עגילים כמו חישוקי כסף שעליהם משובצים אבנים כמו פנינים יפהפיות או אבני סברובסקי. אפשר לרכוש את החישוקים בכל מיני גדלים, בקוטר קטן או מעט גדול יותר אך לא בגדול משי כיוון שהוא יתאים פחות לסגנון הקלאסי.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טכניקות הדפסה פופולריות – הדפסה על חולצות
ישנן מגוון שיטות להדפסה על חולצות, חלקן יקרות יותר וחלקן פחות, חלקן מחזיקות מעמד לאורך יותר זמן...
קרא עוד »
אפר 24, 2019
מהו הסדר מותנה בצבא?
כל מי שמשרת בצבא חייב לעמוד בכללים ולשמור על החוק כנדרש ממנו. לא פעם מוצא את עצמו חייל מול מצב בו הוא...
קרא עוד »
מאי 26, 2021
קשרי לקוחות – החשיבות הגדולה שבדבר 
קופות חכמות או תוכנות לניהול עסקים כוללות פיצ'רים מובנים או מודולים שנועדו ליצירת קשרי לקוחות ברמה...
קרא עוד »
יונ 30, 2021