חוויות קצת אחרות: סדנת בצק סוכר

חוויות קצת אחרות: סדנת בצק סוכר

תכניות הריאליטי שמככבות בזמן האחרון בטלוויזיה, מוכיחות לנו כי תחום האוכל והבישול הפך להיות טרנד נפוץ בקרב נשים וגברים כאחד. מתכנית ריאליטי אחת לאחרת פתאום אנו מגלים המון אנשים כישרוניים, שלמרות שלא עבדו אף פעם במהלך חייהם במטבח מקצועי כזה או אחר ורק השתתפו בכל מיני סדנאות בישול, יש ברשותם את רוב הידע והטכניקות הנדרשות כדי לבשל ולאפות אוכל וקינוחים טעימים ומרשימים.

כל הורה וודאי חווה לפחות פעם אחת במהלך חייו את התהליך של הכנת עוגה לילדו הקטן, לכבוד יום הולדתו. מצד אחד הדבר הכי פשוט לעשות הוא לקפוץ לחנות הקונדיטוריה הקרובה ולקנות עוגה יפה ומעוצבת. אך בגלל שמדובר ביום ההולדת של הילד האהוב, אנו רוצים להכין לו עוגה מיוחדת במו ידנו ולא להסתפק בקנייה שלה, הרי ניתן לקנות תמיד עוגות.

עיצוב בבצק סוכר

הסוד לעוגת יום הולדת יפה ומעוצבת נעוץ בחיצוניות של העוגה. באמצעות עיצוב עם בצק סוכר גמיש וצבעוני, ניתן לעצב כל עוגה בצורה מיוחדת ומדליקה שילדים אוהבים. שווה לכל הורה לעבור סדנת אפייה עם בצק סוכר חווייתית, כך הוא יוכל ללמוד כיצד להכין בכל שנה עוגת יום הולדת מקסימה לילדו הקטן, מבלי להתבסס על ניסוי וטעייה מאכזבים או חלילה שריפה של העוגה.

בסדנת בצק הסוכר תלמדו כיצד מערבוב של שלושה חומרים מרכזיים כמו אבקת סוכר, ג'לטין ומים ניתן לקבל חומר אלסטי וטעים שבאמצעותו ניתן לעצב כל סוג של עוגה.

יתרונות עיצוב עוגות עם בצק סוכר

היתרון המרכזי בעיצוב עוגות יום הולדת, או עוגות באופן כללי, הוא בכך שניתן לאכול את בצק הסוכר. בעבר היו מקשטים עוגות שונות בעיצובים מיוחדים, אך אותם קישוטים לא היו אכילים כלל אלא רק לנראות וליופי של העוגה. כיום באמצעות בצק הסוכר, ניתן לעצב את העוגה בצורה יפה וגם ליהנות מהטעם המתוק והמהנה של העיצוב.

נוסף על כך, באמצעות בצק הסוכר ניתן לעצב כמעט כל קישוט שעולה על הדעת כמו לבבות, פרחים, פרפרים ואפילו דמויות מצוירות ואהובות במיוחד על ילד יום ההולדת שעבורו מכינים את העוגה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
באיזה מקרים נצטרך שירות של נוטריון?
שירות של נוטריון הוא כלי שימושי מאוד עבור כל חברה שצריכה לשתף פעולה עם לקוחותיה. ניתן להשתמש בשירות...
קרא עוד »
אפר 28, 2023
ניווט בקורס שוק ההון: נקודות עיקריות למתחילים
היציאה לדרך להבנת העולם העצום והמורכב של שוקי ההון היא מסע שדורש הכוונה ומחויבות. קורס שוק ההון,...
קרא עוד »
אוג 21, 2023
שירותי הסעות תלמידים – דגשים מיוחדים להסעות תלמידים
תלמידי בית ספר צריכים תשומת לב רבה יותר מאשר אנשים מבוגרים. אם בגלל ההתנהגות שלהם במהלך הנסיעה, אם...
קרא עוד »
ספט 09, 2021