דרכים לנקות שטיח

דרכים לנקות שטיח

שטיחי הם כאלה אשר נמצאים על כל רצפה, ולאו דווקא רק בעונה הקרה. שטיחים הם כאלה אשר יכולים לשדרג את העיצוב של החלל, ועם עיצובים חדשים אשר מיוצרים בכל שנה מחדש כמו אצל סהרה שטיחים, זה בהחלט מפתה לרכוש בכל פעם שטיח חדש למראה הכי עדכני שאפשר.

אחד מן הדברים אשר מניע אנשים לרכוש שטיח חדש הוא טיפול לא נכון בשטיח הקיים, וזה די חבל מכיוון שתחזוקה נכונה של שטיח יכולה להביא אל שימוש נוח למשך של שנים רבות מאוד ולחיסכון של כסף רב. הדגש הוא לגבי שטיחים שעלו לא מעט ועבורם בוצעה השקעה כספית רבה, כאשר הם יכולים לפאר את החלל שבו הם מוצבים עם דרך טיפול מתאימה.

ניקוי שטיחים ביתי

הניקוי של שטיח באופן נורמטיבי נעשה על ידי שימוש עם שואב אבק, כאשר הסוגים של שואבי אבק יכולים להיות מתאימים עבור כל סוגי השטיחים כמו שטיחים מודרניים או רק עבור שטיחים מסוג מסוים.

שואב אבק אידיאלי הוא כזה שאר מסוגל להתמודד עם כל משטח שעיר, עבור ניקיון אפקטיבי של יותר מאשר קרדית האבק, אלא הסרה של פירורים ושיערות של בעלי חיים ושל בני אדם. ברגע בו ישנו כתם, הניקיון יכול להיות עם ניקוי במטלית לחה בלבד או עם עירוב של מים ואבקת סודה לניקוי של כתם שהוא קצת יותר עקשן להסרה.

ניקוי שטיחים מקצועי

כאשר כבר מגיעים אל מצב שבו כל שאיבה של השטיח היא כזו שאינה מצליחה להסיר ריח רע שנמצא עליו או כאשר השטיח עצמו עמוס בכתמים שלא הוסרו כהלכה בזמן נקב וכעת הם נמצאים שם בצורה שאינה מחמיאה, זה הזמן שבו צריכים להעביר את השטיח אל הטיפול של חברת ניקוי שטיחים מקצועית שלפעמים מאפשרת ניקוי מהיר של השטיח עם ציוד שמגיע אל המקום.

אם זהו שטיח יקר ערך זה חשוב מאוד לוודא כי אותה חברה מבצעת ניקיון כזה בהצלחה ועם הציוד הנדרש, וכך חוזרים להשמיש שטיח שהיה נראה מיושן ומרופט, וכעת חזר אל ימי הזוהר שלו עם כל הצבע הטבעי, הרכות והברק.

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
לא לנשים בלבד: קורס תפירה לגברים אמתיים
אם עד עכשיו יצא לכם לחשוב שרק נשים עוסקות בתחום כמו תפירה, אז יהיה כדאי לכם לחשוב שוב, שכן מדובר בתחום...
קרא עוד »
מרץ 11, 2019
איפה ניתן למצוא צמחיה מלאכותית למוסדות?
כשמדובר בשיפור האווירה של מוסדות חינוך, משרדי תאגידים, מתקני בריאות או כל מרחב ציבורי, צמחייה...
קרא עוד »
ספט 13, 2023
מה זה סוכרת 2 ?
מחלה זו מגדירה מצב בו הלבלב פעיל ומייצר אינסולין, אך הוא לא מצליח לעשות את הפעולה הרצויה – החדרת...
קרא עוד »
מרץ 23, 2020