בורג' בנימינה – מקום מומלץ לכל סוגי האירועים בטבע

גני אירועים מומלצים בזיכרון יעקב

אירועים בטבע הם ללא ספק אחד מסוגי האירועים הפופולאריים ביותר בישראל בשנים האחרונות, ועל כך יעיד הביקוש ההולך וגדל לקיומם של אירועים במתחמי אירוח פסטורליים תחת כיפת השמיים. בראש רשימת גני אירועים מומלצים בזיכרון יעקב והסביבה, ניצב מתחם האירועים בורג' בנימינה הממוקם באתר ההיסטורי בורג' בנימינה בו פעל בתחילת המאה הקודמת החאן הגדול ששרידיו ממשיכים להוות חלק בלתי נפרד מתפאורת האירועים במתחם.

בורג' בנימינה, הינו מתחם אירועים פסטורלי וייחודי מסוגו המשלב בין אתר היסטורי בעל משמעות רבה בתולדות ההתיישבות באזור לבין פתרונות אירוח והפקה מודרניים המותאמים באופן פרטני לכל סוגי האירועים בהתאם לאופיים וגודלם. במתחם, ניתן לקיים את כל סוגי האירועים הפרטיים והעסקיים במסגרת אירועי בוקר/צהריים או במסגרת אירועי ערב, כאשר צוותי הניהול והאירוח של המתחם, מלווים את בעלי האירוע לאורך כל שלבי התכנון וההפקה של האירוע מהרגע הראשון ועד לסיומו המוצלח והפיכתו לאירוע בלתי נשכח.

בין יתר פתרונות האירוח המוצעים לכם במתחם בורג' בנימינה תוכלו למצוא: שירותי עיצוב שולחנות וסידורי ישיבה, עיצוב אזורי ישיבה ואירוח תחת כיפת השמיים (במסגרת טקסי קבלת פנים וטקסי חופה), שירותי הגברה ותאורה, שירותי קייטרינג ועוד מגוון רחב של פתרונות אירוח והפקה העומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף האירועים המודרני.

גני אירועים מומלצים בזיכרון יעקב

בורג'  בנימינה – אירועי יוקרה עם לב של מושבה

במתחם האירועים בורג' בנימינה, תוכלו להבטיח לעצמכם אירועי יוקרה עם לב של מושבה, וזאת הודות לאווירה הפסטורלית המאפיינת את המתחם, המימד ההיסטורי של המתחם, ומעל הכול, פתרונות האירוח וההפקה היוקרתיים העומדים בסטנדרטים הכי גבוהים בענף האירועים.

צוותי הניהול והאירוח של המתחם, ירכיבו יחד איתכם את האירוע עליו תמיד חלמתם, כאשר בין מרכיבי האירוע תוכלו ליהנות גם מפתרונות קולינאריה ברמה הגבוהה ביותר. תפריטי האירוח של מתחם בורג' בנימינה מורכבים על ידי קייטרינג בראף המתמחה ביצירת תפריט אירוח ומנות אוכל מושקעות המבוססות על חומרי הגלם והתוצרת החקלאית של יישובי הסביבה. לפרטים נוספים על פתרונות האירוח של מתחם בורג' בנימינה, אתם מוזמנים ליצור קשר ישיר עוד היום עם נציגי המתחם.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קמינים בסגנון לואי
אם יש משהו שיכול להפוך את מראה הבית שלכם למקום מושלם לאורחים, לדודים ולבני המשפחה שלכם, הוא כמובן הצבת...
קרא עוד »
פבר 07, 2021
כל מה שצריך לדעת על צילום אירועים
צילום אירועים זו אומנות. לא כל צלם ידע להגיע לאותה תוצאה. מה האומנות אתם שואלים? בשונה מצילום סטילס...
קרא עוד »
אפר 29, 2021
כח המחשבה בתורות החסידות וחכמת הקבלה בדרך בעל הסולם
בס"ד האם לפי החסידות למחשבה יש יכולת להשפיע על המצב הפיזי? כח החשבה  וחשיבותו בדרך החסידות חכמת...
קרא עוד »
פבר 03, 2022